My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 5 July 2011

huh . sakai yg gila .

salam .

weh , kau tahu ?


tak kan ? sbb aku belom story lagi , haha .

meh aku cite .

siang tadi lah punya pasal kat Shell .

aku rehat gi makan jap , aku terpandang , sambil senyum kt customer aku kot . then , masa tengah syok syok makan , aku feel giloss wehh tadi ! tiba tiba sahaja pintu bilik staf tu terbukak ! mak aiiihh !



ko tahu sape bukak ? orang doh . aku tak kenal ! bukan staf kat shell tu . tapi ni customer aku . bapak terkejuttt ! gile kau ?

aku pandang dia . dia pandang aku , buat muka innocent giloss . then tanye aku ,


"alamak ! so sorry , salah masuk ! maaf banyak banyak tau !"


then , dia keluar dari bilik tu . aku baru nak tergerak hati kunci pintu , taksampai beberapa saat , dia datang lagi .


"adik ke ni ? umur 18 ea? macam baru habis spm jee." 


aku diam jee .


"adik , nak tnye , toilet kat mane ek ? nak g toilet tadi ."


dlm hati aku tuhan je tahu . takoot nak matiiiiii !!!!!!!!!

aku cakap la ,

"toilet kt hujung sana lah bang . bukan kat sini ."


then dia bla .

huh . lega sikit .

after 3 second kot ,

dia datang buat kali ketiga .

bukak pintu lagi . dlm hati aku just ingat ALLAH je wehh . takottt banget !


tiba tiba dia bersuara ,


"adik , takpe lah , biar abang terus terang . sebenarnye abang suke lah tengok adik . abang takde niat lain pon. abang bukan orang jahat , betol ! "


dia tiba tiba je keluarkan handphone dia . aku dengan menggelabah hanya doa banyak2 dlm hati  biar aku selamat . nasi aku dah terbiar . aku guna inisiatif untuk keluar dari bilik tu . takot aku ! lelaki wehh !


after that , dia bagi aku keluar . cuba kalau dia tak bagi aku keluar ? mati aku !!!!!!

dia mintak nombor telefon aku . aku diam je . wat muke sepuluhsen jee . then , dia mintak facebook aku . hah ! mati . pakse pulak tu . dah la aku pandang sekeliling takde orang ! haiyooo .

aku cakap kat dia ,

"hadoy , abang , saya nak makan ni , jgn gngu boleh ?"


dia buat muke stupid dia , nak jgak fb aku sbb tak dapat nombor fon aku .

nak taknak , aku tunjuk nametag aku , name kat situ AZIEMAH . aku ckp kat dak tu , cariklah name aziemah ni dlm fb . nnt jumpe . & dia siyap ugut aku lagi camni ,


"okay dik . kalau abang tak jumpa nama adik dalam fb ni , abang cari adik kat shell ni tau ! tapi , kan ramai nama AZIEMAH ni. camne nak carik adik ?"


hadoii . kebiolan dia pandai jugak rupanye .


aku bagi tahu terus terang .

okay okay , carik AZIEMAH , nnt jumpa ganbar saya pakai baju shell ni. xde org laen pakai baju shell , saya sorang jee . betol ."


dlm hati aku , dengan harapan , dia prcaya . ahaha .


"okay , kalau abang tak jumpa fb adik , abang datang sini lagi okay ?" 


haaloha . mati aku . aku dah takot tahap gaban !


aku angguk2 geleng2 jee . pastu aku bla masok dalam kedai . and dia pon pegi masok kereta dia . aku masok , aku jerit mcm orang kena sawan , then aku cite kat sume , dorang terkejot .

dengan tangan aku tak basuh , kipas kat bilik tu terbukak , aku biar je . aku just tutup pintu && bla cmtu jee .
last2 , aku ajak khafi (membe shell aku) suruh teman aku g makan . HAHA .

alhamdulillah aku selamat :)


orang tu memang betol betol buat aku fobia tadi pasal tak kunci pintu .

aku nak mencarot jap .

bengong'ssssssssssssssssssssss punye lelaki !
super stupidddd 'ssssssssssssssss punye lelaki !


sakit hati aku , makan tak jadii , aku buang jee . dah lah lapar gile wehh !


huh .


moral of the story :

** ade udang sebalik mee .
** awas dengan lelaki .
** makan kunci pintu !!!!!!!!!!!!!!
**sentisa ingat ALLAH !



kbaii .



tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments