My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Wednesday 29 June 2011

sedih wehhh !!!!!!

salam .

i don't know what to say okay .


very sad sangat today and last night .


but why ?????????????????????


ohh , aku malas nak story sebab nanti aku nangis wehh . amat lah sedih wehh . bff aku , zahrah dapat politeknik tiba2 . padahal dia tak dapat hari tu . lepas tu dia buat rayuan . then terus dapat yang first intake punya wehhhhhhhhhhhh !


wtf ????????!!!!!!!!!!

hah ,, mencarot dah .


aku asal dapat lambat ?


kenapa aku ?


aku ?


NUR AZIEMAH BINTI ASH'ARI .




why ??????????????????????????????????????



malam tadi aku nangis gilosssss . WFN && NH, tengss fren . korang la yang reda kan aku semalam . kalau tak aku macam tak dapat nak terima hakikat je wehh . memang pehpeh lah sakit hati aku ni . macam dah tahap gaban jee .


takpee , aku dapat lambat mesti ada sebab weh ,

Allah dah atur segala-galanya . Allah memang banyak uji kesabaran aku sekarang . dengan kerja lagii , study lagii . memang fenin hotak aku dibuat nya .



takpee , aku hope aku redha .


AMINNNNNN .

Ya Allah, kau janganlah uji aku dengan benda2 yang aku susah nak hadapi :(


**aku pernah dengar orang cakap ,

ALLAH tak kan uji hamba-NYA kalau dia tahu hamba-NYA itu tak mampu nak tempuh ujian-NYA .






sooo , aku rasa aku boleh tempuh . that's why Allah uji aku .

alhamdulillah ,

k baii


tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments