My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Saturday 18 June 2011

rindu hoho :)

Salam ,


actually ari ni takdee la nak story banyak sangat kan . just sekadar isi post post kat blog ni jee . bhahaha . the first thing today that make me not in mood is ,,










a man .







who's ??










nobody know maybe .









i already break off with him last tuesday .
hope sangat lah kan tak break .
but ,


dia yang macam nak je . aku ingat main main . aku layan je laa . hm , now . ALREADY






huh , sekelip mata kau berubah .

&&& last night , aku tiba tiba ingat dia wehh .

memang pehpeh lahh . sabar aziemah , sabar .

soo , aku biar kan rindu aku tu terbang jauh dalam mimpi jee . bagun pagi tadi , dah lupa . heheh .
senang jee kot .

now , aku dah ada azam baru .

even :

se-handsome
se-awesome
se-cun
se-comel giloss
se-ikhlas
se-kaya
se-baik
se-beriman
or something else like that lahh kan ,

boy tu nak kat aku ,

aku AKAN CUBA untuk tak FALL IN LOVE  lagii .


HOPE LIKE THAT LAHHH ! aminn . 


sebab aku dah frust giloss bab couple couple ni wehh .

enough for the what time tah . dah many time kot couple putus camni .
aku just dah taknak  saket kan hati orang , &&& hati aku sendiri .
that's all .
but , susah if couple ngn aku ni kot .
better jangan start . tu je .
jangan layan && jangan peduli .
hahaha .

sekadar kawan boleh lahh .

sekarang ni pon , aku rapat ngan sorang boy ni sebab dia bff aku .

Najid Hamimi .


we share about study . sebab aku sama kelas ngan dia time form1 until form6 and and AND kitorang punye luck sama je . haha . that;s why we share together gether . yuhuu :)
memang dah lama kitorang rapat .
all about her love , i already know . hehehe .
but only half about my love he know .

tak fair kan ?

hahaaha .

okay la tu .

bila naseb kami serupa jee , senang nak share sama sama .

dia selalu bagi tahu aku , yang dia betul betul dah berubah lepas apa yang jadi kat SPM dia hari tu .
aku pon tiru sama lahh .

&& sebab tu kami dah berazam ,  even study to anywhere , the most important is ourself . not nobody .
yeah .

soo , kami redha dengan apa yang Allah dah bagi kat kami , soo , kami akan guna jalan tu dengan sebaiknya .
insyaallah .


jap jap , ni macam dah lari dari topik je right ?

haha . xpela , tiba tiba tangan ni gataii nak tulis about my life with bff .
ngeeeee ^^

semoga persahabatan kami kekal sampai akhirat , aminnn .

p/s : if nak tengok picta dia , at fb aku ada . cari sahaja Najid Hamimi . jumpa lah nanti .

k lahh , babai .


tqvm :)
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments