My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 13 June 2011

MELAKA ,

Salam ,


pehpehpeh . letih giloss smlm wehh . smlm actually tujuan utama nak gi kenduri kawen je . sedare ayah punye anak kawen . kire sedare jaohh llah . hahahha . aku pon tak phm sgt , just dtg , mkn , tengok org , buat2 mcm kenal . hahahhaa .. smlm dlm kul 9 gerakdr uma , && kul 10 lbey cm tu sepatotnye dah smpai . tp , disebabkan tak pena gi sane , dah tersesat2 . bhahaha .


biasa lah tu kan ? tak kan lah terus jumpe kot , hahaha . setengah jam jugak laah caik .. last2 jumpe gak . sooo , kul around 11 lbey smpai sane , trus makan wehh ! adik aku lapa kottt . huhuhu . but aku amik siked jee wehh . sbb mcm kenyang lagii . then ble makbpk aku jumpe sdare mare dorg , talk talk talk jee laa. aku je mcm patung . haha .


around kul 1 , ktowg blaa . sbb adik aku ajak g bndar melaka . aku pulakk mcm taknak balek sbb aku sdg menunggu seseorg dtg . but , rupe2nye dy tak dtg . hampeh punye cousin ! seb baek aku bla awal . then , terus gerak gi bndr melaka . jumpe pulak MENARA TAMING SARI . adik n ayah nak sgt naek . tp , umie pullakk nak sangat naek bot . aku ??? aku taknak sume tu . sbb aku dah rase kepenatannye . haha . korg nak twu , sbb pe aku taknak ? sbb , aku pakai baju kurung dooohh !!!!!! hahahaha . ngah ayu n sopan tu . hahaha . last2, terpakse gak ikot umie g naek bot . dlm hati aku , kalau lah bot ni tenggelam , cmfm baju aku terapung2 . bhahahahahahaha !!! dlm 40 minit aku dok dlm bot , snap2 gmba , then , kua . mk aku nmpk kedai cenderahati , dy nak g , yg ayah n adik pulak gelabah naknaek menara taming sari tuh . ahhh! aku dah malas . umie n aku pakat taknak naek , soo , ktowg g kedai cnderehati jee . smpai laa ayah abis turun dr menara tu . then ,  naek kete , ontw balekk .


benti sane sini , yela , benti mkn la , smbyg laa . dkt 2jam kot if di total kan . hahah . then , dlm kul 10 , smpai klang . tp takk terus balek , g mkan jap kat kg jawa . TAK SEDAP ! mlm td mmg siyez tak sedap org tu masak . peerrhhhhhh ! aku dah la lapa . nak taknak , sumbat jelaaaa !!!!!!!! redo je ... hmmpppp .


smpai uma , around kul 11 ,  aku terus tido dgn tak bukak shawl lgsg . hahaa . ayah ngn umie nmpk , kene mara . dgn mls , aku bagun , then teringat yg aku tak smbyg isyk lgg . text and call kat fon aku dah berlambakk wehh . hahahahaa . ley lak aku bia jee . aku smbyg , then baru tgok fon  huhu . maaf la kat org2 tu sbb aku lmbt reply text dy , hehehehehh .

then baru lahh dpt tdo ngn aman damai ~


k, that's all , papai .

tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments