My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 24 June 2011

yeahyeah !

salam .

yes! kad pengenalan aku dah kua . tadi baru amik . asal happy sangat weh ? gedik ahh . haha . aku punya face kat ic dah tak macam sebelum2 ni , hehe . if tak , muka kanakkanak wehh . haha . yang ni kira cun laa sikit . barulah nampak matured :)))


yang paling kelakar , umie tanya aku masa dlm kereta .

umie : azie , apesal pakai baju kurung pulak ni ?
azie : hari jumaat umie , hihi ..
umie : ohh , ingatkan nak sebab nak tutup aurat .  haha . habis tu hari lain baju lainlah  ea?
azie : hehehehehe :) tak tau lagii , hehe .




hahahahaa . lawak kot , tiba2 pakai baju kurung , walaupon nampak macam ala2 , orang tak ikut peredaran fesyen , tapi aku berfesyen mengikut agama okay . huhu , poyo jee .

k la , tengok laa gambar2 ni yea !





                      wahh . merah gitu , merah garang kott :p



                     eh eh , cik gmah bawak kete , hehe .



senyum sokmo :)) even huduh , hikhikhik .




nape ? kau terkejot tengok aku yang drive ? ahaha . actually dah lama aku ada lesen kelas D . tapi malas lah nak tunjukkan ? heheh , poyo ><





k lah , papai 




tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments