My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Thursday 23 June 2011

alhamdulillah ,

salam .

aku bersyukur sangat sebab orang sekeliling aku semua bagi semangat dekat aku about study aku . even aku tak dapat IPTA , and and and just dapat POLITEKNIK , aku tetap bersyukur . tengss Allah :)

sis AIRU SHAFINA , terima kasih sis !

sis la yang banyak bagi semangat dekat gmah . gmah sayang sis . muahmuah .

if tak , aku asyik merungut jee about kementerian pengajian tinggi yang tak bagi aku masuk U tuu .
maybe aku punya taraf just boleh dapat Politeknik sahaja kot . aku redha . bff aku , Najid pon dapat sama macam aku . tapi , kesian dekat kawan baik aku , Zahrah and and Najwa sebab tak dapat mana mana .


rezeki ada dekat mana mana je kawan . even aku dapat Politeknik , tapi aku dapat yang intake december wehh . 5 month lagii kot . mana aku nak campak diri aku wehh ? aku macamdah tak tahan je nak duduk rumah ni . tension ngan adek aku lagi . biasalah budak budak kan ? paham paham je lahh .


aku dapat POLITEKNIK TUANKU SYED SIRAJUDDIN  kat Arau , Perlis . pehhh . jauh kott . untunglah dapat pergi jauh jauh . aman hidup aku .


aku tengok kawan kawan aku yang lain semua dah sibuk masuk kolej swasta lah , universiti swasta lah . macam dah takdee peluang untuk diaorang belajar . padahal masa still ada untuk dapat uitm or something else like that lahh .




okaylah , even aku still tension about U , tapi orang yang bagi semangat kat aku tu i love you laa . hihi .




hope aku redha dengan rezeki yang Allah bagi kat aku  aminnnnnnnn .


k, papai




tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments