My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 20 June 2011

hola hola .

salamm ,

eh eh , hari ni ada cerita hot jee .
hehehe .


apa ?

APA ?




sabarlah .

one by one .


FIRST :


hari ni keje tak best . sebab ? tah la. takdee semangat .
actually nak puasa ganti hari ni . tp da la bagun late , pastu nasi sume pe jadah dah habis . geram wehhh !

padahal fon pinky ku dah kejot aku pagi tadi kul 4a.m.

but , aku matikan . wakaka . padan lah ngan muka aku .
then ditambah pulak umie ngn ayah kejot aku .

mula mula umie ,
"azie , bagun . sahur laah . "


aku bagun then tidoo balek . haha .

pas tu  ayah pulak bukak pintu bilik aku ,

"azie , bagun sahur . kata malam tadi suruh kejotkan . nak puasa kan ? "


aku reply ,

"hmm , yela yela . nanti azie bagun laa ."


huhuhu :)
and and and ,
last last ,
niat murni tak menjadi ! hoho . frust jugakk .

bagun pagi tadi sebelum pergi kerja , umie ngan ayah tanye ,

"azie , puasa tak ? "


aku jawablah dengan tenang ,

"tak pon , hahaha . bagun lambat , hehe ."


umie ngn ayah memang dah paham ngan aku ni . anak dorang yang paling liat bagun pagi . hahak . [kantoii] .

naseb baek laa tinggal 3 ari je lagii aku kena ganti .
alhamdulillah .
takpe takpe , esokkkkkk !

esok aku nak puasa !

mesti !

yeah !

hahahaa .


k , PAPAI

tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments