My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Saturday 25 June 2011

SHELL

salam ,

alhamdulillah ,

dah dekat 6 bulan aku keje kat Shell . macam macam lah dah jadi kat aku sepanjang aku keje kat situ wehh . the first things aku dapat is aku dapat tawu pe beza minyak minyak . even orang ramai customer aku tanya ,

"adik , nape keje kat sini ? tak nak keje kat pasaraya ke ? kat sana tak payah kena panas2 mcm kat sini dik ."

aku just mampu senyum jee :)

yeah , even kte keje as pemungut sampah sekali pon , tapi kte puas hati &&& kte boleh jadi diri kte yg sebenar , itu sudah cukup untuk menilai diri kte sebenarnya .


aku tetap ngan diri sendiri . memang ramai lah customer yang ajak aku keje tempat dorang , but aku lebih selesa kat situ . nak twu nape ?

kat sinilah aku dapat nampak perangai customer yang mcm2 hal . tak kiralah dia tu orang kaya or what , dapat kenalpasti . yeah .

yela , tak kira orang miskin or kaye gilee , sume isi minyak kenderaan dorang right ?

that's why laah . ish , ni nkcte lg pnjg ni . hehehe .

tak kira melayu , cina , india , pakistan , bangla , indon , filipina or what , semua isiminyakkat shell jugak kan ? haaa . tu yang untung .

try la keje kat mcd or kfc sekali pon , ada ke orang bangla or indon or ape jela nak mkn kat situ ? orang kaya jelaa yang sanggupp mkn kat situ .


tapi , based kat apa yang aku nampak setakat ni , orang lelaki tak kira umur , bangsa or what , semua gataiiii nak mampoihh !

hahahahaa .tu yang nmpk ketara laa . seronok tu seronok jugak . tp dah name pon keje , like usual lah kan , penat tu standard . kte kena lah tempuh semuanya !

ce tgok gmba2 ni :











k , papai


tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments