My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Sunday 31 July 2011

aku gilakk !

salam .







wajah keGILAAN aku doo . tidak di-edit . harap maap .



okay , today aku gilak gilosss weh . aku tak tahu nape . maybe aku kerja 7 hari tanpe henti kot . bhahaha . rajinlah sangat . poyo jee .


pagi tadi , sampai tmpt kerja , aku lapar weh . tetiba teringat kat sis Fasya yang dia nak masuk kerja pagi . soo , hape lagi , aku pon suruh dia belikan sarapan aku for today .


yang takley bla nye , aku tetiba ngantok tahap gaban . rasa nak tidoo je jaga at cashier tu . waahhh . kalau dapat tido bebetol okay jugak . ni jap lagi kena hempuk ngan manager aku kang .


soo , untuk menghilangkan rasa ngantok , aku pergi peti sejook kat kedai tu , ambik lah air yang boleh bagi aku terkejut bila minum . tahu ape ?



VANILLA COKE jee.


hahahahahaha . aku nak minum REDBULL tak sedap.aku amik lah ni . opss, bukan amik , BELI yee . haha .


then , sarapan pagi aku tetibe sampai . hape lagi , cecepat ambik , pergi bilik staff , MAKAN lah !


cashier serah pada Sis Fasya . hahaha .


masa ngah makan tu, aku boring gile kot tetibe . nak tahu ape aku buat ?


nak hambik ni tengok !









hamakan pulak m







HAHA. padan muka kau gmah ! tu diaa . minom lagi air GAS !




hahaha . sakai banget seyh muka aku . malu malu malu . 

sila kutuk & muntah yee sebab aku tahu korang nyampah tengok muke aku ni ,. hahahaa .



ni muka paling sakai aku pernah ada .









then , kegilaan aku terserlah lagi bile makan tengahari . haha .









tuka menu . tengahari aku minom air LIPTON RED TEA . totally TAK SEDAP ! suku je aku minom then pass kat SIS AIRU .




muahahahahaha . ingat aku suke ? memang tak lah ! aku kan pelik weh .


after makan tu , aku ternampak satu adegan hott gitu gitu . HAHAA .

wow !


dalam hati lah .


untunglah ada orang boleh DATING wooo !


haku nak jugak bhai . hahaha .


ni haaaa .......................................




jeng

jeng

jeng

jeng

jeng

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



nampak tak ?? TAK sangat kan ? okay , zoom lagi dekat !




JENGJENGJENG !






hahaha . nak tengok lagi ? jap..................







haa . takat ni je aku boleh tayang kat ang pa . aku tangkap sesenyap ni ang tahu . depa tak tahu satu hapak jadah pon . haha . *minta maaf*




*sorry to SIS FASYA && KHAFI . hehehehe :)

congrate yea dpt together gether ^^




k that's oll .




k baii



tqvm .

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments