My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 15 July 2011

cuti yeay !

salam .


okay , today jumaat kan kan kan ?

aku cuti :))) hehe . lebar sampai ke telinga aku senyummm . [tifuu jee] haha .


today aku takdee plan nak keluar pon just nak duduk rumah . rest & tidur . hikhikhik . and and and , seperti yang dijanjikan , acehceh mcm lah aku ada buat perjanjian ngan u olls kan ? hakhak , okay sambung , seperti yang disebut awal tadi, aku nak rest je kat rumah kan kan kan ? haa , soo , after bagun sembahyang subuh pagi tadi , aku pegi sambung tidur balik . wahahaaha . 




sampailah umie kejut banyak kali . aku buat buat tak dengar jee . around pukul 11.56 pagi kot barulah cik gmah ni bagun . tu pon lepas aku rasa lapar jee . hohohoho . teruk seyh anak dara ni . sekali sekala je okay ? shhhtttttt . diam tau . jangan bagitahu orang lain . hikhikhik .






dah lah tak mandi lagi , aku terus online fb . haisy . pe nak jadi tah . sebelum tu , aku tetiba berhajat nak tengok cik pinky [fon aku] . dari semalam aku silentkan . tak tengok pulak tu . tah apa yang jadi tah .




then , aku tengok ada dekat 100 miss called dr wfn . text pon berlambak giloss . aku biar jee . sampailah dapat 1 text paling seram dari dia .






"Aziemah , daripada kau buat aku macam ni , lebih baik kau bunuh je lah aku ni ............ Sedih sangat sangat sangat ."






pehpehpeh . menyirap darah aku baca . serammmmm ! aku teruslah reply .

tapi , takley lah bagitau korang pe yang aku text ehh ?

hikhik .


after that , tetiba posmen tenten at rumah au suruh amik surat . haisy , posmen nih . aku dahlah nga tak mandi lagii . hahaa .

bukak bukak je surat tu , memang dah agak lah , surat tawaran dari KOLEJ POLY-TECH MARA .

aku biar jee . aku saje je apply hari tu , tetiba dapat .

DIPLOMA IN ACCOUNT .

okay , fine . aku bukan suka sangat dengan akaun . serius , masa sekolah dulu memang ambil akaun , tapi aku selalu tidurrr dalam kelas akaun . that's why aku dapat D mase spm untuk subjek tu . HAHA . alamak , kantoi . :P


hahaha . oay , after bagitahu umie pasal tu , aku masok bilik then fikir . benda tu pendaftarannya 18/7 ni . isnin depan woooo . gila kau ? mana lah sempat aku nak g carik barang barang aku semua pe jadah bagai . nak buat medical check up lagi lah . haisy . lagipon hati aku tak tertarik nak pergi sana .

aku dapat dekat Bangi je . memang lah dekat jee . tapi aku dah dapat bayangkan , tak best ! sebab dekat sangat , aicehhhhhhhh . berlagakk ! hhhaa.


then , aku simpan je surat tu . malas nak baca . and and and tetiba je sis aku datang , lepaklepak kat rumah .
pastu , dia ajak aku pegi beli barang dia . aku ikotlahh . aku , bab jalan cepat jee . hakhakhak .


tp , kitorang jejalan dekat dekat sini jee ,. takde lah jauh macam selalu .


okay , sis saya tengah gelabah tu :P 
   

maaf , saya bukan promoter jam . cuma batak seejap dengan red watch ksygn saya seolah-olah korang saya seorg je yang pakai jam kale merah ni ! haha . saya batak okay ?




k lahh , that's all . yg lain malas nak upload . hehe .



k baii . esok kerja balik :(




tqvm .



LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments