My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Thursday 28 July 2011

excident wohh !

salam .

weh , nak story ni . hot hot hot ! haha .

cenggini , pagi tadi aku g keje awal tau . then aku rasa dalam dompet aku just ada RM2 jee . hahak . aku pon pergi lah kuar kan duit kat bank tau . then , after tu , aku bergegas g tempat kerja .


Ontheway g kerja tu , aku TERLANGGAR sorang abang ni . dia kerjakat area bank tu jugak . aku tak sangka langgar dia weh . dia dari persimpangan . aku memang dari jalan . dia main jalan je . aku pon terus je lah bawak laju laju . memang aku langgar belakang kiri motor dialah kan . dia pulak langgar depan motor aku .

then , aku teruss ciom jalan . bhahahahah . korang nak tahu apa dalam fikiran aku masa terseret tu ?


"ohh , cenggini rupenye rasa orang eksiden. best jugak terseret jauh jauh . "




memang super stupid punye pemikiran aku time ni weh !

aku tak tahu nape aku terlintas nak cakap benda ni .


then , aku cecepat angkat motor aku yang aku rasa macam hancur . actually tak pon ! hahaha .

alhamdulillah :)


aku tak sangka aku kuat gila angkat motor tu . then , aku carik abang tu .

ada sorang lalu , dia tolong abang tu . AKU ?? TAKDEE SAPE YANG TOLONG WEH !!!!!!!!

huh . aku tahu aku kuat ! mesti diorang mcm salahkan aku je . aku cecepat minta maaf kat abang tu .


"aa...aa...abang , saya minta maaf tau . saya tak sengaja langgar abang . saya salahkan ,. sorry ea bang ..."




huh . au takot weh kot kot abang tu suruh aku bayar motor dia . hahahahahahaaha. then , dia cakap ..




"Err .. takpee dik , abang pon salah jugak . adik okay tak ? ni asal tangan macam menggigil je ? "




hahahahaa . aku pon tak tahu , yg aku tahu , after dia cakap cenggitu , aku terus start motor . TAK HIDUP !!!!!!!!!!


memang pehpehpeh lah weh ! seram aku , jgn lah motor ni buat hal . aku baca baca doa , then baru ley start. afterkenalkan diri kat abang tu , aku terus cecepat minta diri .


sebab aku nak cepat . nampak sangat aku yang bawak laju kan ? haha

sampai shell , nangisss ...........................

biaselah , aku kan ? hahahahahaa

then kak airu suruh aku diam . dia cakap jgn nangis lagi . pas tu , baru aku sedar bayak darah and bibir aku darah sikit .. muke aku okay , tangan je luka . kaki melecet . wahhhh . memang kenangan ahh .


mula mula aku tak rasa sakit tau . then , dalam kul 5 cam tu , aku terasa keperitan nye wehh . walaweh ! sakit nye !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


adoi .... YA ALLAH.....tadi tak rasa , skg , ha ! hambik kau !


then , bos aku terkejut giloss . aku citer penuh emosi kot . hahaha


after samapai rumah tadi , aku terus bagitahu umie . dia gelak je . then benda first dia cakap ,



MOTOR MACAM MANA ?




pehhhhh . anak dia taknak pulak tanye ! motor dia tanya dulu . pastu , dia kua , terus cek motor !


aku punya badan dah sakit wehhh !


sobsob .


taknak dah bawak laju laju . 80km cukuplahh .



kbaii



tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments