My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 29 July 2011

sakit oh sakit

salam .

today aku just nak share ngan korang apa yang aku rasa after tergolek golek jatuh eksiden semalam okay . hahaha



korang nak tahu betapa sakitnya badan aku today wehh . memang pehpeh lah kan . kena air sikit dah terjerit jerit lah bagai . haih . redo je lahh . then , nak mandi , memang slow motion giloss . selalu 10minit tapi dah jadi 20minit kot . hahaha .



mana tak nyee , nak pegang gayung pon tak larat wehh . tangan aku sakit sangat . huh .tuhan saje yang tahu . even nak bukak pintu select kat shell pon orang yang kena bukak kan . sampai manager aku tadi cakap ,


"alolooo , manje betol lahh !"






ahahahha . actually bukan manja lah . tapi ni terpaksa beb . dah tak larat kan , nak buat cam mana .


okaay sambung .


today aku g keje naik kereta . wohaa ! hahaahhaa . bukan fobia or umie risau pasal aku , tapi sebab hujan lebat giloss pagi tadi . hehehe . tengss mom sudi hantar yee :)


haha , bunyik gempak je kan ? tipu tipu je .


korang boleh bayangkan aku kerja hari ni sangat lembap . i means , jalan terhageh hegeh macam kura kura . tapi rasanya kura kura laju sikit dari aku . hohoho



means , badan aku totally SAKIT wehh . biasa lah , tergolek atas jalan , kalau tak sakit tu , ajaib lah . aku tak tahu sampai bila cam ni . if lama sangat sakit , aku kena g hospital kot . buat x-ray . yolaa , kot kot ada tulang aku yang dah longgar ke kan ? hahaahak .


yang kritikal nya , muka aku sekali sakit ni weh . nak sapu air at muka sakit woo . sebab bengkak kot . bukan sebab luka . hmm , kira luka dalaman lah nii . memang sakit . ya Allah , sabar je lahh .


korang , korang doakan lah cik gmah sehad okay ?



tak sehad pon , badan aku tak sakit lagi pon kira okay lah .


sobsob :( soo sad . ahad ni nak shopping weh . hope aku kuat semangat jyeah !!!!! yolaa , nak shopping kan kena bawak barang banyak nanti . tangan aku dah lah tak kuat nak pegang hape pon sekarang ni . waduh waduh , gawat gawat .


NUR AZIEMAH kuat !


jyeah !



k baii




tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments