My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 19 July 2011

APPROVE or DENY je ?

salam .


hye all :)

today , kepala hotak'ss aku agak serabut sikit weh . hm .


tak tahu nak cakap macam mana lagi tah . lepas satu , satu yang datang . ehh , pe kau ngarot ni gmah ? lepas satu , dua kan kan kan ? HAHAK . okay , lepas satu , dua yang datang . hm , tak best ahh ayat nye .


okay , lepas satu , satu yang datang . apa yang datang ? dr tadi datang jee . tak paham betol baca blog minah ni kan ?


haha .

cenggini , after aku agak gado gado ngn WFN  hari  tu , ktorang terus tak contact daa . tetiba je malam tadi dia text aku . okay , aku reply je ahh . okay , settle dah kot benda tu .




the NEXT is .........................................................






KAWAN aku jugak . aku memang terkejut beruk lah kan dapat text dari dia . aku ni dah lah jenis yang suka main main . even orang tu panggil aku syg , aku layan kan jee . sampailah sekarang ni , kawan aku yang sorang ni rupa rupanya dah  fall in love dengan aku . walawehhh !






masakkkk aku !




story nye camni , masa mulamula aku kenal dia kat TUITION DELTA KLANG . masa tu kami same same form 5 . totally aku nak bagitahu korang yang dia memang sombong gila time tu . even aku pandang  pon , dia buat tak nampak je . okay , fine . aku budak kampung je . tak se'hot' dia kot . acehcehceh .




then , after habis spm , tuition pon dah habis kan ? soo , terus tak jumpa . 




tapi tapi tapi tapi tapi ,

banyak betol makcik ni punya tapi , haih .


masa aku masok form 6 , at SMK SYAHBANDARAYA , aku tetiba jumpa dia balik . hoolaaa ! aku memang terkejut ahh tengok dia ada . dia tetiba panggil aku , masa orientasi tu .



dia :"ehh , macam kenal je . tuition delta kan ?"


aku : "aah , tu la , patotlah macam pernah nampak jee ."




acehcehceh ,



then , kami bertegur sampai situ jee . and and and , tak sangka kami 1 kelas masa form 6 tu ! aku pon buat tak tahu lahh . borak pon guna kau aku je masa dalam kelas . sampailah satu hari tu , dia nak bla pergi u kan ,  dia datang kat aku, minta nombor fon aku . soo , aku bagi je lah . sebab dah kawan kan ? hehe .


aku pon ingat dia minta sesaje je . tak sangka dia minta tu ada makna tersembunyi . aku biar je lahh . dalam fb pon dia im aku .aku balas cm biasa . sampailahh satu ketika tu , dia tetiba buat soalan pelik kat aku ,

"awak , saya nak tanye awak boleh ? "




aku cakap ah boleh . tapi dia tak nak cakap dalam fb . dia cakap dalam fon . dia text aku wehh ! tetiba je dia text cenggini ,


Awak didapati bersalah kerana :


awak mencuri hati saya ,


awak masuk dalam mimpi saya ,


awak mengganggu fikiran saya ,


awak dijatuhi hukuman ,,


MENYAYANGI SAYA SELAMANYA . tiada bantahan !!










pehpehpeh .

memang terkejot lah aku ! gila kau ? aku boleh balas gelak gelak .

dia cakap ah , dia serius . dah lama nak cakap , tapi takleh nak cakap .


hadoyyyyyyyyyyyyyyyyyyy . aku fenin doh .. benda sekarang , aku pernah story kat korang kan yang aku taknak couplecouple ni ?

kalau aku terima dia , aku dah langgar perjanjian !


tak baik cik gmah hoii .


now , aku sedang buntu . dia menanti jawapan dr aku wehh . hape aku nak jawap ?

pleasa , HELP me :(



MUHAMMAD




okay , atas tu ah name dia . ringkas je kan ?


k baii ,



tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments