My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Wednesday 6 July 2011

dia kembali lagii !

salam .


ohh kawan . aku semakin dlm dilema doh .

orang yg aku cerita hari selasa tu datang lagii tadi wehh .

but ,

today dia tak datang masuk dalam bilik makan . tapi datang dalam kedai sebab tadi aku jadi cashier . meh aku cerita okay . ce cte ce cte . hehe .



aku ngah busy amik customer yg kat tingkap tadi . then aku amik lah customer yg kt depan pulak . tiba tiba orang gila tu yang timbul . sambil dia senyum senyum like kerang BUSUK , aku amik customer lain seolah olah dia tak wujud depan aku . HAHAA .


bila customer dah bla , dia terus tanye aku ,


"adik , abang cari kat fb name aziemah berjuta yang keluar . susah nak jumpa lah . adik ni tipu ye ?"


aku punye jantung dah gerak laju gile macam baru lepas lari 4x200meter kat padang sekolah . memang tak expect dia datang . tapi , memang dia dah cakap semalam dia nak datang . huh !

aku pon jawab dengan perasaan yang sangat menakutkan ,




"haa ? hm , hurm  . errr ,,,, taklah , betol lah tu ."




korang tahu , tangan aku dah sejooook gilosss wehh sebab takot . menggigil nye tak payah cakap lah .sampai salah set minyak kat customer . nasib baik customer lain tak marah .

&& kebetulan jugak nasib baik abg ajek , supervisor aku ada sebelah aku . dia terus bg isyarat kat aku , masok dalam office .

aku dengan laju masok tapi tak tutup pintu .

korang nak tahu pe jadi ?

orang gila tu nak masok jugak . kan kat shell ada satu pintu kecik untuk msok ke bahagian cashier . haa ! orang gila tu nak bukak pintu tu . memang dasar GILAAAAAAAAAAAAAAAA !


then abg ajek tanye dia ,


"hey ! pehal ni ?!!"




dasar gila . berani gila nak bukak pintu tu . then dia jawab ,



"takde bang , saya cuma nak kawan je ngn dia ."




aku yang duduk dalam office tadi nampak dr cctv dalam office , dia nak masok dalam .
cecepat aku tutup pintu office then kunci . dah lah dalam office tu ada juruaudit shell datang . nasib baik abang   akauntan tu baik & paham .


then after that , orang gila tu bla masok kereta dia . aku tengok cctv , dia bincang ngn kawan dia dalam kereta . menakutkan ! then aku jaga kat cashier balek . abg ajek tadi pergi jumpa orang gila tu . last2 dia bla .


alhamdulillah , aku selamat lagi . cuba kalau supervisor aku takdee , pe tah jadi kat aku . orang tu berani gila . budak2 lain dah lah kat luar . aku je kat dalam .


aku rasa nak nangis je ,masa tu wehh .






takot sesangat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



esok camne pulak kan ?


nasib baik esok aku cuti , takdee lah orang tu nak jumpa aku .


sangat menyeramkan !


k baii ,



tqvm .






LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments