My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Wednesday 27 July 2011

konon pemes !

salam .

today memang boring kot .

aku dah tak tahu nak buat hape .

tapi an , even mlm tadi aku mengamok and tension giloss , tapi siang tu actually happy giloss . hahahaha . apa tah aku cakap ni . haih , pelik .

okay , cenggini , dalam satu hari aku kerja tu , mesti ada customer cari aku doo . pehpeh . nmpak kan yang aku hot ? pemes ?


BAHAHAHAHAHAH .


woy macik ! sedarlah ! PERASAN jee manjang !





okay , saya memang suka blackforest**




see ! jelas kan kegedikan saya ? ni lah muka perasan ! **sila geli .




hahahaha . saya memang kuat perasan tau . sila muntah sekarang . haha .

memang lah dalam satu hari tu , ada je customer tanya pasal aku kat membe yang lain . suruh kirim salamlah bagai .

nasib baiklah yang kirim salam tu semua **HANDSOME .

bhahahaha . kalau tak , memang tak jawap lah salam diorang tu .
huhu .

okay , malas dah nak taip . entry kali ni cuma nak perasan kejap je . konon pemes .

walhal tak ! hahaha. tolong geli eh dengan statement ni ^^



k baii


tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments