My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Thursday 7 July 2011

datang lagii ?

salam .


wehh , ni memang dah tahap teruk gila kott .

org tu dtg lagi tghri tadi . dlm pukul 12 tghri tadi . memang pehpeh lah kan , nasib baik aku cuti hari ini .


aku kat summit tadi terkejut beruk kot . ko bygkan lah dah 3 hari dia datang .
yang aku puashati &&& excited gila bila orang tu hampir2 nak kena belasah && direportkan kat polis sebab dia dah ganggu ketenteraman aku . PADAN MUKA KAU !!!!!!!!!!!!!!



but today dia datang naik motor . dah lah parking depan toilet . bongok nak matiii !


aku memang dah agak dia datang lagi , kan betol apa yang aku agak tu . bos and bigboss sampai nak tumbuk dia kot . sampai mengaku aku ni ANAK diorang . HAHAHA . orang tu dah lah berani gile wehh .memang seram staff pagi tadi . diorang semua menggigil ketakutan sebab lelaki gila tu .


bos siap cakap dia haramkan org tu datang && nak buat report polis . padam muka . bos dah ambil salinan i/c , gambar , nombor pendaftaran motor dia sekali . tu lah , gatal sangat . dah lah gila ! padan muka . now , aku tak payah takut sangat lah .


alhamdulillah , aku selamat lagii ,

:)

k baii ,



tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments