My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Saturday 3 December 2011

no important notes

Assalamualaikum


dah l;ama aku tak menaip dalam entri kan ? nak kata busy tu takde lah busy sangat . assignment pun tak lah banyak sangat . cuma gedik malas nak menaip . kahkahkahkah .


cik dorayaki , thanks sebab tag aku . tapi tu lah , malas betul aku nak menghapdet ni . ikut kan hati banyak benda aku nak hapdet tau . tapi tu lah , busy sampai aku tak sempat nak buat pape . otak pulak tengah jem gila . dengan benda tu , benda ni , memang tak lah kan ?


yang paling aku geram gila sekarang , aku dah siap beli tiket untuk konsert Aizat kat UiTM ni , tetibe baru aku ingat aku ada kelas malam -.- sangat tidak cool okay ! aku dah eksaited nak tengok aizat doh !



last last terpaksa bagi orang lain je . aku just nak stiker je . kehkehkeh . tak pergi pun takpe lah . *cewahh


hidup aku memang totally berubah sejak aku melangkah masuk kat u ni . macam macam ahh . dah rajin bagun pagi . hahahahak . nampak beno selama ni aku bagun lambat je. huahuahua


mana tak pagi nye , aku nak kena mekap semua . memang tak sempatlah kan if pukul 7 baru nak bagun . nak sembahyang lagi . nak iron baju lagi , heisy , macam macam lah . makan pun kena berjimat sebab duit makin hari makin berkurangan . kahkahkah


okay lah , nak study doo . selasa ni quiz ohh !


k bye !


tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments