My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 13 December 2011

cek mai dah !

Assalamualaikum


hye all :)


disebabkan kelas pagi ni pukul 10 , sempatlah aku nak menghapdet benda alah ni kan ? ehehhe . lama tak story mory dalam belog ni . aku ketandusan idea sejak duduk kat Perak ni . totally asyik fikir pasal kelas , kelas , kelas .

ohh man ! satu fakta tentang aku sekarang , kulit aku dah gelap . kahkahkah . pehhh , kaki aku tak payah cakap ah , belang belang ohh . sebab ? aku pakai kasut heels yang corak dia jarang jarang tu . tetiba lah kan , kaki aku jadi belang belang . nampak sangat kat sini panas terik kan ?


muka aku , tak payah cakap ahh . belang macam kuda belang dah . roomate aku yang petih gebu tu pun dah gelap . sobsob . takpe , redo je lah . nak study punya pasal . kena belajar jadi susah kan ? alhamdulillah , aku redoo . cewahhh ! haha


for the fisrt , aku tak tahu kenapa ada sorang mamat ni , boleh pulak taruh perasaan dekat aku . glup glup . aku konpius doo . yang macam sakainya , aku boleh pulak feeling layan jiwang jiwang sekarang ni . memang pehpeh lah kan ? aku sendiri terkejut dengan perubahan tu ! sejak bila aku dah pandai layan jiwang weh ? siyes aku tak suka dengar lagu jiwang dulu .


hey guy , kenapa kau buat aku punya hati jadi suka kat jiwang haa ? ayoyooo . aku rasa macam erkkk . stop it aziemah ! kau datang perak ni untuk belajar , bukan untuk bercinta ! cuba pegang kata kata kau tu sikit . jangan cepat jatuh hati dekat orang kalau taknak merana kemudian hari ! yaaa . aku sedang berusaha untuk tidak ada perasaan macam gitu .


untuk pertama kali jugaklah , aku rasa aku ni macam stupidos sangat sebab senang senang je nak cinta orang . love not easy as abc aziemah ! ingat tu ! kemain aku berjanji janji bagai sebab nak makesure aku dapat habiskan study aku dengan jayanya ! so kenalah jadi matang sikit kalau nak berpegang sangat dengan prinsip kau tu aziemah !


tapi , tak mustahil lah kalau hati aku berubah ubah sebab hati manusia subjektif , boleh berubah ubah kan ? sedangkan yang pakai tudung litup pun dah tak pakai tudung sekarang . apa lagi kalau setakat iman senipis kulit bawang ? cewahhh . ceramah pulak dah .


aku harap dan terus berharap , aku takde masa nak fikir benda alah tu . sometimes love can make you happy and sometimes love can make you badly . so renung renungkan lah aziemah !




k bye !


tqvm .

p/s : sekarang aku suka dok post entri takdak gambaq kan ? chill :)
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

2 comments:

comments