My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Saturday 10 December 2011

NO FEEL

Assalamualaikum


malam ni aku memang feeling jiwang gila ! aku memang frust sikit malam ni . malam semalam , aku rasa tak sedap hati and tiba tiba teringat dekat ex aku , fauzi .

ohh man ! speechless ! tak tahu nak cakap apa . sebab rupa-rupanya dia excident :(

patutlah aku rasa semacam je malam tadi and tergerak hati nak text dengan dia . even kitorang dah takde apa-apa relationship yang serius . hanya sebagai kawan . yaa . alhamdulillah , dia okay , takde lah teruk sangat .


okay . ending .






now , aku rasa macam hati aku ni sedang berbunga bunga . tapi sayang , bunganya dah layu . sangat tidak cool ! aku tak rasa dia akan pandang aku lepas aku cakap aku taknak ada relationship dengan dia . aku memang nak fokus kat study je . tapi tulaaa , dia dah buat hati aku berbunga weh .


ingat senang ke nak buat hati aku macam gitu ? senang ? senang ke ? haaa ?


grr . aku rasa macam apahal aku stupidos sangat nak suka orang macam tu je . ingat future kau AZIEMAH ! benda tu lambat lagi nak dapat . jodoh semua kat tangan tuhan . just doa je . aminnn


tapi aku pasrah je . and sekarang roommate aku memasing dah ada boyfie tipu sendiri . ohh man !




si nyah dah jumpa sorang mamat yang muka dia macam AFGAN .

si pama dah jumpa sorang mamat yang muka dia macam SYAHIR .

TAK LUPA ,

si mamee dah jumpa sorang mamat yang muka dia macam DAFI .


memang syiokk lah kan ?


aku ? aku ? aku ?

aku tetap tak jumpa siapa siapa . untunglahh diorang . nak retiss je . hahaha


takpe , study more important !


k bye !


tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

2 comments:

comments