My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Sunday 4 December 2011

Segmen Aku dan Zodiak

Assalamualaikum


hari ni ada orang ajak aku join segmen baru dia , teheee :)

aku ni bab bab join menjoin ni memang nombor satu lah kan ? hahahak









nak join ? klik SINI je okayy ?


korang just bagi detail pasal nama and birthday korang jee .



NAMA aku Nur Aziemah Binti Ash'ari . huwaaa , skema gila aku bagitahu nama full doo . 

birthday aku selasa ni !

yeayyy . 6 DISEMBER 1993 .

ZODIAK aku SAGITTARIUS .

hah! birthday aku dah nak dekat , tunggu apa lagi ? kahkahkah


okay , dulu sebenarnya aku tak tahu natang apa zodiak zodiak bagai ni weh . last last aku tanya orang baru aku tahu .



korang yang tak tahu nak update pasal apa tu , meh la join ! jom !


k bye !


tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

1 comment:

comments