My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 5 December 2011

aku TRANSFORMERS ! KAU ?

Aassalamualaikum



wahh tajuk . kemain ganas macam aku nak bunuh orang je . hahak . actually aku geram ohh semua orang sibuk dok tengok OMBAK RINDU bagai tuu . aku ni , tak dapat . aku dengar cerita tu buat orang feel lebih . kawan aku yang lelaki pun menangis tengok cerita ni weh . terbukti lah kot feel nya ! hahak


err , so , disebabkan aku duduk kat U , kena lah belajar berjimat , belajar kawal diri dari membawa diri tak tentu hala ke mana mana kan ? sebab dulu aku kuat merayap . kahkahkah . hmmm . sokay laa .


korang tengok OMBAK RINDU sabtu ahad semalam , aku pun tengok jugak !


tengok TRANSFORMERS .


KAHKAHKAH . sila gelak . cerita yang dah berabad ni aku baru nak tengok . hello , aku tengok sebab kat u aku ni ada karnival doo . siapa tengok , dapat stiker . stiker tu penting yang teramat sangat untuk student student yang nak duduk kolej untuk semester depan tau !


so , dengan perasaan gelojohnya , aku pun membeli tiket transformers . tu je yang banyak kosong . lagipun murah je . DUAHENGGET jee . mampulah aku nak tengok even dia buat dalam fakulti tempat aku study hari hari -.-



ni lah antara muka muka terpaksa tengok wayang disebabkan stiker -








ohh ye , gambo blur and gelap sebab dalam PANGGUNG WAYANG kot -,-









toilet laa !










opss , gambar 18sx . HAHAHAk






this is my sweety :) sweet sgt dia ni tau ! jln mesti pegang tangan . harus!






mamee , nyah , dot





korang , paham paham je laa . gambar ni semua dalam PANGGUNG WAYANG . soo gelap . hahak . sorry , gambar tak berapa nak berkualiti .



k bye !


tqvm .


p/s : aku rasa aku punya pipi makin beso like pau . okay abaikan!
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

2 comments:

comments