My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 28 November 2011

bila dah jatuh , susah kan ?

Assalamualaikum


hello , memandangkan pagi tadi roomate aku tak balik lagi , so aku ajak 'kawan' aku makan dengan aku . actually roomate aku dah balik sorang , tapi tu lah , dia ngah study kot pagi tadi . malaslah nak ganggu kan ? cewahhh .


so , yang kawan aku ni pulak memang dah lama ajak makan sesama . aku pulak tengah lapar , kami pakat lepak kat dm je ah . dm=dewan makan . makan makan , dekat dua jam jugak ahh lepak situ . borak borak semua dari orang takde , sampai orang dah penuh dalam dm tu . ehem . kawan lah sangatkan .


lelaki kot -.- kawan lah , kawan . heheh . buat masa ni malas nak di-review-kan lagi , tunggu masa yang sesuai nanti kot baru okayy . hikhok .



kang kalau aku tayang satgi , kecoh semua . gosip memacam keluaq naaa . haha . dalam bilik aku je dah cukup penuh dah gosip gosip ni wehh .



takpe la , next time aku story lagi nohhh .


k bye !


tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments