My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 8 November 2011

CINTAN ku datang !

Assalamualaikum











SEE ? haha . ni gambar semalam . cintan cintun aku datang rumah aku semalam . rindu aku lettuw ! hahak . aku pun rindu diorang sebab udah lama tak ketemu dongg ! tapi tu la , ada sorang lagi yang takde time ni . tak dapat datang :( farhana . busy kot . takpe takpe .




as usual , cehh cakap omputih pulak . cam biasa bila dah masing-masing jumpa gosip-gosip sikit lah kehkehkeh . opss , takde lah gosip pasal uolls . kami gosip pasal kami jaa . hikhik . sampai nak pecah bilik aku kami gelak guling-guling ohh !








pehal aku nampak PELIK pakai tudung tu ?






baju biru - zahrah . pink - eyka





tapi takde lah lama sangat diorang lepak sebab dah petang :( rindu ngan ana pulak !



then diorang pun balik , sobsob







see ? mereka merempit ohh datang rumah aku ! rumah diorang jauh sikit dari rumah aku . terharunya ada orang nak datang rumah aku !





NOTA KUKU : seminggu lagi je weh ! serammmmm T__T




k tata ,



tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments