My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Wednesday 2 November 2011

ALHAMDULILLAH !

Assalamualaikum



pehpehpeh . kemain malas lagi aku nak menghapdet blog sekarang ni . well , busy kot . cehh . bajet macam aku ni menteri besar je nak busy busy .


aku bukak kalendar hari-hari kot nak kira lagi berapa hari aku duduk dekat rumah . kehkehkeh . teruk gila la . benda-benda yang aku kena settle kan untuk masuk UiTM ni banyak kot . and leceh sikit . biasalah , nak sesuatu yang terbaik mestilah kena susah-susah dulu kan ?



alhamdulillah , aku bersyukur sangat sebab semua benda tu aku dah settle kan =)
sekarang dah boleh goyang kaki je tunggu hari nak berlepas . [gaya macam nak pergi luar negara je]



betapa eksaited nye aku nak pergi sampai aku dah siap kemas baju kurung kot ! kira almari aku dah kosong . hohoho . kantoi dah ni . dari a sampai z aku beli . sampai umie aku bebel sebab umie aku cakap macam nak pindah rumah je . yelaa , semua nak baru je , hikhikhik . sorry umie !



yang aku tengah fikir sekarang , spek mata aku . huhu . aku rabun kot -.- tapi perasan macam orang tak rabun . dah tahu rabun , tak reti nak pakai spek mata . sebab aku dah biasa dari sekolah rendah lagi , aku jenis yang tak suka biasakan benda yang aku tak suka . macam spek ni lah . aku tak akan pakai spek waktu aku tak belajar . kira aku akan pakai spek bila aku belajar je . sebab nanti makin bertambah kot tahap kerabunan aku ni .



so , setelah beberapa lama [cehh ayat bajet macam nak periksa SPM je] aku tak sentuh spek mata aku , then tadi baru terhegeh-hegeh mencarik . nasib baiklah jumpa . so apa lagi , try letak kat celah mata aku , then aku rasa ,


"ohh! still boleh pakai lah ! yeayyy !"




err , gila kau nak beli baru ? jap lagi ada yang makan penampar dari umie aku . semua nak baru je. kalaulah ayah aku kerja buat duit , tak kesah lah kan ? kehkehkeh



tapi aku rasa power spek mata aku tu macam dah kurang je . cop cop . aku tak rasa pun benda tu yang kurang . aku rasa mata aku yang makin tinggi tahap kerabunan kot . tu lah , doplohpatjam hadap lappy je . memang lah makin teruk mata kau .


tapi kan kan , sekarang aku dah jarang online ! yuhuuuu :D satu perkembangan yang baik . yela , even hari-hari aku online , at least takde lah doplohpatjampatminit aku hadap lappy je kan ? muehehehe


aku dah boring duduk rumah ni . hadap tibi je . tibi pun kalau ada astro takpe jugak . ni tak . memang aku bosanlah . bukak je , cerita indon . grrr~ so apa lagi , tido lagi bagus kot . nanti kat UiTM tak boleh nak tido lelama macam kat rumah dah . kehkehkeh .


aku tak tahu lah kenapa entri kali ni aku agak blurr tak tahu nak tulis apa . tu lah , dah lama tak menaip bebanyak . haa kan dah tak reti nak menaip apa .


yang penting aku tak sabar nak jumpa kengkawan baru aku yeayy !


AIDA
PUTERI
EIKYN
WANY
MIERA
MIRA
FU
FADIL 
KHAI
IMRAN





err err , ada lagi . tapi aku tak ingat doo . kehkehkeh .

WAHH . eksaited aku nak jumpa bebudak ni facetoface . yeheee =)


NOTA KAKI : entri kali ni takde gambo sebab aku malas nak upload disebabkan tenet macam kurakura .


k tata !


tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

2 comments:

comments