My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 8 November 2011

SEGMEN MAKAN PUJI by yui92

Assalamualaikum


hey uolls ! ekceli aku malas nak menghapdet story aku , kehkehkeh . soo aku lebih banyak join segmen je ahh . if korang nak join pun boleh jugak !







NAK JOIN TAK ? KLIK JE BANNER ATAS NI =)



SYARATNYA , uolls kena bagi satu entri yang agak menarik minat untuk uolls kat luar sana baca . setelah berjam-jam aku carik entri paling best aku pernah ada , walaupun tak best sebenarnya , so , aku rasa entri yang aku suruh tekan kat bawah ni okay kot .





then aku rasa aku kena komen sikit pasal blog ABANG YUI92 ni . ( ni syarat sebenarnya :P )



first paling aku suka , blog dia tak berat macam sesetengah blog yang lain . takde lah setengah jam aku nak tunggu blog dia untuk aku terjah . then , takde nak serabut sangat . aku tak suka pergi blog orang yang ada macam-macam benda dia letak dekat blog tu . memey lah comel , cantik , tapi gua rimas derr ! ni aku punya feel lah kan . korang aku tak tahu pulak .


lagi lagi ? lagi , blog dia takde lagu . kahkahkah . aku tak suka dengar lagu kat blog orang . bila aku nak blogwalking , benda penting yang aku buat is , MATIKAN SOUND LAPTOP aku . kahkah . kejamm . tapi ada certain blog tu yang aku dah tahu lagu apa diorang pasang , aku tak kesah sangat =)


lagi ? 
blog brader ni guna ayat yang ohh , sempoi-sempoi bahasa je nyahh ! aku tak suka terjah blog orang yang guna ayat pelik . contoh : adeq mamamw peww tuww ? @ hAri Ni aKu giLa LaH . err . sebenarnya aku terus tekan X kalau pergi blog orang yang tulis cenggitu . haha . kejam aku ni . macamlah aku punya blog best sangat je . ayat tunggang langgang macam budak baru nak masok darjah satu .



syarat seterusnya ? tag kawan . pehh . lantak siapa aku jumpa , aku tag . kahkahkah


mangsa aku !  





sebab aku tahu dia suka join apa yang aku join , hikhik :)


okay done !

jom lah ramai-ramai join sini ! klik je okay ?


k tata ,



tqvm .

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments