My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 3 October 2011

beronggeng bersama hot mummy #2 !

Assalamualaikum .

hye korang , lama aku tak update blog buruk'ss ni kan ? hahak . actually , aku busy weh dengan kerja . tapi takpee , jumaat ni last :) wahh , kemain aku senyum manjang . hahak . lagi satu , lappy aku ohh skrin dia makin tak nampak . ohh sangatlah sakit hati ! okay , stop it about that !


okay , balik pada tajuk . haha . actually , ahad lepas , aku balik kerja je , terus pergi sunway pyramid . aku rasa dah muak pulak pergi sana weh . huhu . nak taknak , aku ikut je lah . kali ni pergi dengan mummy aku , abang ipar aku , hot mummy , hilman and adik aku . daddy aku takdee sebab kerja .





hah ! abaikan gambar diatas ni yee :)



macam biasalah kan , lepak sana sini , lapar , pergi makan . kali ni makan dekat Nando's . wahh . siyes aku first time makan benda alah ni weh . kemain aku taknak memula . lelama , sedap pulak ! muehehehe .






cheezy cake 
agaknya lah kot nama dia . kemain payah aku nak ingat , yang aku tahu , rasa dia sedapp ! if korang pergi sini , jangan lupa makan benda alah ni tau ! sedappp wokk ! ni dah kena makan dengan sista aku . that's why dah rongak-rongak , muehehe .





coloeslow 
tah aku tak reti eja . bunyik pun tah hape je . yang pasti dia macam yang kat kfc tu . sayur sayur . hm , not bad ah . sedap jugak weh . 




see ? sedap kan ? yee , memang sedap ! aku tak tahu nama dia . yang penting chickenchop ahh . aku rasa aku tak boleh makan makanan barat . tapi kali ni kenapa boleh masuk perut pulak . bhaha .





yang ni kalau korang jenis yang suka makan sos yang sangat masam , okaylah makan yang ni . sos dia masam gila okay . mummy aku pun tolak tepi . taknak makan . nama dia aku lupa . hahak



then lepas makan , pergi layan hilman pergi main . dia pantang nampak mainan yang dekat pasaraya tu . kalau tak bagi naik , nanti dia naik sendiri kau ! after pergi sana , survey lappy kejap . ehem .




then , balik . layan gambo ni yee . thanks .




mummy aku dress up cam aku weh . dia nak jugak . kemain lagi . hahak





ni haa hot mummy tu . dia ni beauty consultant . if korang nak tahu lebih lanjut , tekan SINI .





ni lah mummy aku yang cun tu ! hehehe .




adek aku ni . cover machoo jaa -,-


okaylah , nanti aku update lagi yee . ngantok dah ni . babai 



tqvm .


LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments