My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Thursday 13 October 2011

baby sitter ?








Assalamualaikum



nampak budak kat atas ni? yee . ni lah AHMAD DAIYAN HILMAN . anak HOT mummy ni haaa . pepagi buta , aku tengah tidoo dengar suara budak kecik ni jerit-jerit . walawehh ! tensyen aku dah . so , aku bagunlahh kan? aku mandi , then carik budak ni yang dah ready nak keluar . bukak pintu je , dia keluar terus. 

peh macam nak lari 50meter kat padang je rasa weh ! laju gila dia lari ! then , aku biarkan jee . ko tahu dia buat apa? kemas rumah aku. macam dalam gambar kat bawah ni lah . see? rajin gilaa kan? rajin nak sepahkan ! sampai bawah kereta bapak aku dia carik sampah !



see ? rajinkan dia ? kalah aku ! hhaaha




lihat ! betapa gigihnya dia nak carik sampah bawah kereta ! haha




hilman , memang nakal yee . 



tensyen nya aku jaga dia hari ni hoii !



nasib lah :( dah nama pun budak kecik kan? memang nakal bebeno .




k bye !



tqvm .


LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments