My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 10 October 2011

aku anti-doktor

Assalamualaikum


tajuk kemain macam aku je yang masuk sepital kan ? kehkehkeh . no . bukan aku . adik sedara aku .







cian dia . umur pun tak sampai setahun lagi . hm , akak azie doakan hariz cepat sembuh okayy ? aminnn .



okayy ,

next , dulu masa korang kecik-kecik , korang selalu jumpa doktor tak? mesti selalu kan? yela, bebudak kena selalu jumpa doktor. if korang nak tahu kan, aku paling tak suka jumpa doktor masa kecik-kecik dulu. pehhhhhh! paling benci kot. puuuiiiihhhhh ! lagi-lagi time nak jumpa doktor gigi . kehkehkeh .


korang tahu sebab apa? aku takut nak cabut gigi. opssss! kantoi. aku ingat lagi time tu aku jerit-jerit and nak lari jauh-jauh dari doktor jahat tu . yee, aku masa kecik-kecik dulu fikir doktor tu JAHAT. muehehehe. yela, suka-suka hati je nak cabut gigi aku hoi!! sampai satu level aku cakap cenggini kat doktor tu ,




"doktor bo**h ! ba*i ! hoi bo**h sakit lah aku ! janganlahhh bo**h ! bo**h bo**h !" 




tettttttttttttt ! wow wow gitu ! hebat tak aku maki doktor tu ? masa tu umur aku baru 5 tahun kot , dah pandai mencarut like that ! muahahaha . cian doktor tu . klinik yang sama pulak tu umie aku bawak . soo , doktor tu memang dah paham beno perangai aku yang suka maki dia tu . kehkehkeh .

padan muka doktor tu ! siapa suruh nak rawat aku kan ?

tapi , bukan tu je weh , aku siap ludah doktor tu ! sebab doktor tu pujuk-pujuk aku , belai-belai aku dekat-dekat . takut ah aku , soo ludah is the good job ! sengal kan? haha

cian gila doktor tu . aku dah lah jenis yang ganas . abis sepak terajang semua keluar . lantaklah . even umie aku lempang aku time tu , aku buat tak tahu je .


lagi satu benda yang buat aku benci gila kat orang yang namanya doktor is time nak kena injection. aku ingat lagi , masa darjah satu kan ada injection kat sekolah kan ? pehpeh, paling takut lah aku !! korang tahu apa reaksi aku masa tu? aku sorok bawah meja! memang aku takut gila lah !!!!!!! yang sengalnya , kau duduk bawah meja ke , dalam tandas ke, kalau still duduk dalam sekolah tu  lagi , injek tetap kena injek ! haha .


tapi kan , nasib baik nurse tu tak jadi masuk kelas aku . aku tak tahu kenapa. maybe sebab aku doa banyak-banyak kot . kehkehkeh. soo teruk you ! aku tahu , esoknya mesti nurse tu datang balik! soo , sebagai langkah keselamatan , aku tak datang sekolah esoknya tu . bhahaha! bijak tak aku ? aku buat-buat demamlah dekat umie aku . umie aku pulak percaya jee. HAHA . *gelakjahat . last-last umie tahu jugak! kehkeh. dia tak boleh nak buat apalah. dia paham beno perangai aku macam mana . saboo je la .


kalaulah sekarang ni aku still boleh jumpa lagi doktor tu , aku nak mintak maaf je kat dia sebab mencarut dan maki dia masa aku kecik-kecik dulu . hehehe













ni lah antara muka-muka selamber budak yang maki-maki doktor masa kecik-kecik dulu . sangat tidak percaya kan ? muka nampak suci jaa . well , bebudak kot time tu . biasalah kan ? kehkehkeh




k lah bye ,




tqvm .

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

1 comment:

comments