My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Thursday 27 October 2011

Meronggeng bersama hot mummy #3 !

Assalamualaikum


okay , semalam aku cuti kan kan ? so , aku kemain lah tidoo tak ingat dunia ! kahkah . kantoi disitu . tetiba , umie aku kejut . hape lagi , sista aku call ajak keluar meronggeng . aku cepat je bangun . dia cakap nak ajak pergi mandi manda . aku dah fikir ,


huh , malasnyeee ! nak kena carik baju lagi . grrr~ 




hmm . aku pun cecepat ah pergi mandi . baru bagun tidur kan ? kehkehkeh .

then setengah jam lepas tu , dia sampai dengan laki dia . aku gelabah ahh ! sebab aku tak bersiap lagi . hoho . so dengan pantas , aku capai baju . aku tanya sista aku , betul ke nk pergi mandi ?


last-2 dia cakap , malaslahh . sooo , kami pergi One Utama je . nasib baiklah bukan Sunway Pyramid !
NOTA : aku dah muak pergi Sunway . sebab tiap kali date je , asek-2 g sunway je . tak caye ? klik SINI dan SINI dan err , maybe aku lupa nak update lagi time ni . kahkah . korang carik lah ekk :)


see ? grr . sebelum gerak tu , abang ipar aku pergi hantar phone dia yang rosak kat Alam Sentral jap .

soalan ! kenapa sekarang musim handphone rosak ? semalam je phone aku . then today , membe aku punya pon rosak jugak . musim eh eh eh ? *abaikan


so , as usual , cehh kemain cakap omputeh ! kakak aku ajak berfotogedik'ss dulu ala-ala model , cehh gitu!


















kalau dah nama adik beradik , dari yang tua sampai yang muda suka berfoto kan kan kan ?

sampai-sampai je sana , pergi sembahyang dulu , then carik tempat wayang . pehhh , dah lah ramai gilaaa . pastu tah pape je ceritanya !

okay stopp . aku pulak dah taknak tengok movie , so tak jadi . tetiba kan , abang ipar aku ajak karaoke . pehhh ! first time wehh ! aku masuk dalam bilik tu ! dah lah sempit . hurmmm . Allah je yang tahu betapa seksanya aku . ohh ya , aku tak suka kot benda-benda tu . lantaklah kau nak cakap aku ni jakun or gedik or kampung or what kan . yang penting aku memang jenis tak suka pergi tempat cenggitu .






ni muka masa mula-mula masuk . memang tak cool ahh !



ni lepas doplohminit masuk . haha . ( tipu. macamlah aku kira )




jangan tanya kenapa muka aku cenggitu. huduh seyhh ! 
no makeup for that day . malas kot nak tenyeh kat muka . nanti sembahyang , kena basuh jugak kan ?




then , dah habis , aku terasa perot aku buat konsert lagu dangdut doo . ohh ya , maybe sebab tak nyanyi kot tadi . tu yang perut aku buat konsert . so aku pergilah buat lemak dekat A&W . makan ayam je kot -.-


then , sista aku tetiba baik gilaa belanja aku baju satu . ohh terharu ! love you lah sista !


baju murahan je . i tak kaya macam uollss :)






hah , budak kecik ni nasib baik tak bising sangat hari ni . kurang sikit tensyen aku . kehkehkeh




then , lepas maghrib , makan lagi dekat Nyonya hape tah nama dia aku lupa . pastu terus balik :)


NOTA KAKI :

semua gambar adalah hak milik HOT MUMMY . disebabkan phone aku still problem lagi ! ada ke patot kemera aku dia salah setting ! last-2 tak boleh snap gambar ! ppffffttt -,-



k bye!


tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments