My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 4 October 2011

inilah hasilnya , taraa !

Assalamualaikum .


hoolaa . entri semalam aku ada story yang aku pergi survey lappy kan kan ? soo , pagi semalam , aku ajak mummy aku pergi Alam Sentral . aku ajak tak cakap pun nak beli terus . tapi tetibe umie aku tanya , nak tak ? aku jawablah NAKKK ! mueheheehe :P


then , aku carik punya carik , sampai lima kedai aku survey pagi semalam . kemain semangat beno haa . yelah , nak carik yang terbaik lah katakan . kehkehkeh . last-last beli kat kedai yang first aku survey jugak .

sangatlah eksaited . sukanya . you know why ????


sebab lappy kali ni , aku beli guna duit kerja aku selama sembilan bulan . kau hadoo ? haahak


actually , handphone pinky aku tu semua guna duit gaji aku . barang peribadi aku , baju aku semua guna duit aku sendiri . makayah aku dah tak payah susah susah nak kena sediakan beratus ratus untuk aku beli barang aku tu . *nampak beno kau boros gmah !


okay , back to story . aku beli lappy jenama biasa je . ASUS . asal boleh online pesbuk , hapdet belog , taep taep ,enough lettuw . bhahaha .



aku malas pulak nak snap gamboo tu . lappy biasa je . korang carik ah kat google asus latest laptop . kala brown , hah cenggitu lah lappy aku kot . selagi tak jumpa kala brown , bukan lettuw . hAHAHA .


lepas ni dah boleh online doplohpatjam , hapdet belog and memacam lagi jyeah !


k bye !



tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments