My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 28 October 2011

Teman hot mummy !

Assalamualaikum



tadi pagi bagun je tetiba hot mummy datang . ajak pergi carrefour . sarapan jap dekat Kopitiam . then , aku mencari kasut untuk bawak pergi UiTM nanti sekali . penat semalam pun tah hilang lagi wehh . tetiba dia ajak keluar lagi hari ni .


semalam !

Klang - Petaling Jaya - Kerinchi - Sunway Pyramid - Kota Kemuning


badan aku macam nak patah je rasa weh . letih betul !


paling aku tak tahan masa dekat Sunway Pyramid . sebab ? berjam-jam duduk sana sebab nak tunggu customer akak aku datang . kitorang sampai Sunway dalam pukul 4 . orang yang nak jumpa tu pukul 8 . so korang boleh bayangkan tak betapa penatnya aku nak tunggu orang tu datang ? memang penat .


so hot mummy ajak tengok wayang dulu ahh . dah lah anak dia ada , memang macam hape lah kan . sampai dua kali aku tukar tudung syiria ! nasib bawak lebih . aku tahu daa . kompom aku tuka .


ko tahu cerita apa yang kitorang tengok ?


APA TENGOK-TENGOK .




memang last lah aku tengok ! sumpaa's tak best . grrr~ yang penting bukan duit aku yang melayang .

ceritanya macam hape je . aku an dah taknak tengok wayang , tapi terpaksa sebab anak buah aku nak tengok . biasalah budak kecik zaman sekarang dah pandai dah .


ohh noo !

dah lah skema gila punya cerita ! pastu semua pelakon nya aku tak pernah nampak . kira macam orang yang tak reti berlakon . sumpaa's skema gila . yang berlakon pun berapa ketul je kot . cerita ni lebih sesuai untuk budak sekolah skema ! buat nak kutuk or what , tapi ini realiti kot . better korang jangan tengok kalau taknak nyesal .


TOTALLY SKEMA . cara dia cakap dalam babak tu pun macam nak tulis karangan Bahasa Melayu SPM . ceritanya banyak gantung-gantung . dah tu pelik . banyak watak wujud tapi last-2 hilang macam tu je . lagi satu , ceritanya lambat . contoh masa dia ngah nak tembak budak sekolah tu , dia boleh pulak bercakap-cakap dengan polis yang dia nak makanan , helikopter tah bagai lah . nak kata lawak tu , aku gelak ahh jugak . tu pun sebab budak-budak dalam wayang tu yang buat lawak . kahkahkah



err , dah cewrita pawsal buwdak sekowlah , memey yang tengowk pongg buwdak sekowlah . ( gedik guna w  tengah ayat kenapa? kasi pelempang sikit ) pangggg! lempang lajulaju



aku rasa kan , cerita libas hari tu is more better than this movie !


keluar je semua dalam wayang tu buat muka hampeh gilaa . termasuk akak aku dan aku . nyesal ohh !



after keluar , pergi sembahyang jap . then jumpa customer akak , pecut aku terus balik rumah sebab umie dah call . kahkahkah


NOTA KAKI : penat penat penat . petang ni pergi tengok phone aku pulokk ! sorry gambar still takde sebab phone masuk sepital lagi . hehe . sorry :)



k bye ,



tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments