My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 18 October 2011

baru satu !

Assalamualaikum .


hape tah punya tajuk yang aku letak ni .

tadi aku keluar with hot mummy . bukan keluar meronggeng . kalau meronggeng , dah lama aku hapdet belog tajuk meronggeng laa . ni tadi hot mummy kena teman aku pergi buat medical check up dekat klinik . so , aku ajak dia pergi Klinik Shaik , kat Kota Kemuning .





opss , lupa -.- budak kecik ni pun ikot . maka , beta dengan ini mengisytiharkan beta tensyen ! kehkehkeh



nak tunggu aku buat benda alah tu lama tak lama laa . padan muka hot mummy tu kena tunggu aku . muhahaha . then after siap semua , aku TERPAKSA bawak hot mummy tu makan MCD . kemain lagi dia goda aku . geram mak nyah .





hah . aku punya kompom lah ayam goreng ! sorry , mak tak makan burger nyah ! yang makan burger tu hot mummy . actually aku dah lama tak makan mcd , so teringin lah kan . dah macam orang mengidam je .




nasib baik budak kecik ni tak buat hal tadi . selamat hidup aku . hehe



dah berjam lamanya lepaking dekat mcd , so balik lah . ko nak tunggu apa lagi dekat mcd tu . semak je kau kat situ . hahhak


and now , satu benda dah setel . now , tinggal nak pergi beli barang je . okay , esok beli . hehe


p/s : tak sabar dah nak pergi ni :)



k bye!



tqvm .

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments