My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 26 September 2011

ni betul-betul lepas TENSION !

Assalamualaikum .


hahhh ! semalam baca tak last entri aku tulis apa ? tak tahu ? pergi tengok sekarang ! haha . aku tulis "tak sabar nak tunggu esok" lah derr . nampak beno korang tak baca entri aku ni kan ? haaaa . nak kena ni -,-

acehcehceh ,. poyo'ss pulak gitu .


okay ,


Hari ni aku kerja , tapi tak kerja . heyy , macam hape tah aku caka ni hoii . okay , aku kerja tapi pergi bercuti . sebab aku and kengkawan tempat kerja aku dapat score apa yang bos kami nak . dapat perform ahhh .

Kebiasaannya kami akan dapat alaun jaa . tapi kali ni kami bukan setakat dapat alaun , tapi dapat pergi bercuti untuk release tensyen . hehe . yee , RELEASE TENSYEN bekerja yee . destinasi kami is SUNWAY LAGOON jaa . dengar macam tak semeggah mana pun kan ? tapi yeeahh ! kami puas hati . okayy , meh tengok and baca apa yang dah jadi yee .







kami bertolak around 9.40am lah lebih kurang . yee , pepagi buta kott . aku takde nak mekap sangat sebab nak g mandi jee . mueheheh . natural lebih bagusss yeah .


yang pergi , aku , kak nana , kak airu , abg ajek , acat , nazrul , bos and and special edition , abg shafiq . hehehe . ank bigboss . ehem .





ni masa ontheway yee :)




tapi abg shafiq ni just tunggu dekat sana je . kami je gerak sesama . masa ontheway , bos tetiba lapar . grrr . alku dah kenyang kot . layan je lah , jap lagi merajok pulak kang . singgah le kedai mamak . order pe yang patut , then teruskan perjalanan .


aku je yang TAK tangkap gambooo yee !



kak nana




acat


kak airu




sampai sana je , dalam pukul 11 something lahh kan , terus masuk , salin baju mandi . ehem , korang tak payah imagine aku pakai cemana yee . haha . sangatlah lawak dress up aku tapi masih feminin and muslimah lagi yee .


then , terus pergi masuk rumah hantu . TAPI . yee , ada tapi nye , aku , kak nana and kak airu tak boleh masuk . because ? kami tak pakai selipar . tu lah , dah gatai sangat bukak . hah! hambik kau , kena pergi beli satu sorang . dah dapat , tapi bos aku dah ajak g tempat lain pulakk . layan je . semua kitorang masuk. naik roller coaster , naik yang benda alah yang kena gantung kat atas tu . pehpehpeh lahh !

aku just fikir ""kalaulah aku jatuh , ada insurans tak ni?" sengal kan otak aku time tu ? haha . next , masuk sana sini macam nak patah pinggang . nak tgkp gamboo , kamera tak boleh bawak . yela , tempat basah kot , kau nak ke kemera kau mandi jugakk ? taknak kan ? hahahah .


then , lapar lagi . pe lagi bos ajak makan . jangan risau ahh . semua nya dia bayar . just ikot jaa . tapi masa tu baju aku tak basah sangat . soo , aku g sembayang dulu . barulah selesa kan ? then , after tu , baru makan . lepas je makan , terus pergi dekat tempat basah . pehhhh . memang bestlah . time ni lah kau akan rasa macam bertawaf je . naik turun tangga dah macam nak sambut thaipusam je weh !


dalam pukul 5 lebih bos aku dah suruh tukar baju dah . yelah , aku n kakak kakak tadi tak masuk rumah hantu lagi kot . cecepat tukar , then masuk lah . huhu . serammmm wokkk ! hantu nye tak ley bla . lelaki yang ikut belakang ktorang . muahahaha .


lepas tu , keluar , tangkap-tangkap gamboo jap . ehehehh . op kos lah kan ? bos tanye , seronok takk ? jawaplah seronok even mcm nak patah pinggang aku ni -,-


bos cakap nanti gi genting pulak , hm . memang ahhh ! lagi menakutkan kot . okay lah aku dah penat ni . esok kena kerja . rabu ni turn budak-budak baru pulak yang pergi . rasalah korang nanti ! hahahh .


layan je gambo ni ye . k by .




kak airu , kak nana and gmah ! muke aku nampak gemok time ni . jangan pandang lelame tau . malu .

kak

budak ni lah name dia acat ! dia lah yang selalu gaduh ngn aku . nympah aku ngn dia ni kekadang . sebaya aku je ni .




sibok dok posing belakang aku !




tiga dara pingitan woooo ^^ haha
















sebelum balik , memang aku gila posing ahhh ! see :-




see ?



see lagi kan ? yee . gambar ni ada dua . soo upload lah dedua ! 
ni lah abg shafiq :)




jgn tengok , muka aku sakai -,-




bersama abg ajek :)



bersama musuh ketatku 0.o



ni ha nazrul . abg bangladesh . muahahah , tapi jgn memain woo . bangla bukan sebarang bagla ni !



gambo bos je takdee ;( bos tak nak . takut kot . muehehehe . takpe takpe :)



thankss bos sebab belanja staff you ni semua ye . sayang bosss lah ! heheh XD




okay aku dah penat nak taip , bye .

ok



tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments