My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 13 September 2011

hoi KAHWIN ?

Assalamualaikum .


err , hari ni , penuh dengan kesakitan jaa . you know why ?


First , sakit hati sangat dengan sorang mamat ni . nama tak perlu di-mention kot . yang penting aku sakit hati sangat .




Second , aku geram sangat dengan customer aku pagi tadi . SEMUA macam pperhhh . orang Melayu memang kurang ajar kan ? lagi-lagi yang kaya ni . mentang-mentang dah kaya , berlagak gila ! tak respect orang lain dah . berkira nombor satu lah kan . macam dah tak ingat dunia sebab dah kaya sangat . hape punya perangai tah . sangat biadap . tapi aku tahu , tak semua orang macam tu . for the certain people jaa .



Third , ini lawak . berkenaan tajuk aku . masa ni aku tengah kerja jaga at luar . tetiba pergi kat sorang customer CINA ni . dah macam pangkat UNCLE okayyy . lagi sekali , UNCLE !



CUSTOMER : "aiyaaa , you manyak cantik maaa . apa pasal you kereja ini tempat ? "
A A's : "haa? tak boleh kaa ? saya kerja semantara jaa bos . sementara tunggu bulan 11 ni ."
CUSTOMER : "yakaa ? aiyoyoo , you calik lah itu sorang lelaki bagi you makan , minom semua meyh ! itu kasi senang you jugak maaa .!"
A A's : "hahahaha . takpe bos , saya boleh buat ini kerja . takpa takpa ." (sambil senyum terpaksa)
CUSTOMER : "haa , you single lagi kaaa ? kawin sama saya laa . you manyak cantik maaa ! you ada number phone?"
A A's : "haa ? num... num...num.. berr ? tak takdaaa maa . " (terus lajulaju pergi dekat customer lain , sambil ucap "TERIMA KASIH , DATANG LAGI BOS ! " kat UNCLE tadi tu)

aku dah pergi kat customer lain pun , dia sibok dok bebel lagi . erk -,- uncle uncle . wake up derr !

dalam hati aku masa tu just cakap , DAH TUA pun gataii kaa ! erkkk . hadoyyy . dia boleh pulak ajak aku kahwin . paksa banyak kali pulak tu . erkk , gilaa !




uncle tu rabun kot . muka sakai yang tah pape ni dia ajak kahwin ? gilaa kaa ? tak sesuai nak jadi bini orang tau !


#okay , abaikan gambar atas kejap . thanks .




Fourth , ada sorang customer aku tengahari tadi bagi something kat aku wooo . ehem . dia ahli FISIOTERAPI kat FAM . tahu kan FAM tu ape ? yang bola sepak Malaysia tu lahh . aku tak reti nak sebut . muehehehe . siap bagi name card tuh . hehe , sila jeles . bhaha . batak kau gmah ! actually bukan dia sorang jaa yang bagi name card . dalam sehari tu mesti ada yang bagilah . puji melambung hoi . bukan main lagi . please lah jangan buat aku kembang semangkuk wehh . tapi aku tahu , diorang puji sebab ada maknaa hoho .







ni lah benda alah nye . sorry gambar tak jelas sebab kemera murah . aku takde kemera DSLR macam korang . hehe .


thanks abang . muka dah kahwin okayy . lain kali bagilah baju pulak ke , hape ke okayy . HAHA . bagi peha nak betis . teruk bona kau gmah !



okay , ni je aku nak story mory kali ni . ni pun macam panjang aku cerita . macamlah korang nak dengar kan kan ? hahak . maaf sebab banyak perasan dalam entri kali ni . muehehehe :P



k bai ,




tqvm .

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

3 comments:

  1. kelakar la gmah~...
    pkcik tu tgok ko hot sgt kowt..hahaha
    anyway my fwend mmg la cun
    :)

    ReplyDelete
  2. @azzah : haha . lawak lah :D



    @fatin shahira : tak payah perli aku sgt . hahaha . uncle tu yg rabun kot .

    ReplyDelete

comments