My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Thursday 8 September 2011

beronggeng bersama hot mummy !

Assalamualaikum .


hai kawan . tengs lah korang sudi lagi nak baca blog yang tah pape ni .

actully semalam nak update mende alah ni . tapi semalam hoi , tersangatlah letih woo . tak sempat nak update . okay , meh aku start story mory kat u'olls okayy .


semalam ! tujohseptemberdueribusebelas , aku , sista aku , anak dia and and mummy aku hang out bersama . actually aku just plan together gether dengan sista aku jee . tup tup , mummy aku nak join sekali . soo , kenalah bawak budak kecik tu . hm .


rancangan sebenar , ke Times Square . tapi melencong pulak ke Mid Valley . redoo je lah derr .











** abaikan gambar-gambar diatas ini




sampai sampai sana je , terus pergi tempah movie . walawehh ! terkejutt kok . yela , mummy aku TAK SUKA tengok movie . dia cakap tu tempat maksiatlah bagai . benda sekarang yang ajak dia anak dia sendiri weh . aku yang bayarkan pulak tu . haha . baik tak ? hah ! then sista aku cakap beli jee . aku pon beli je ahh . haha . after tu , pergi makan jap . yang pelik nye , perut aku tak lapar . ape hal tah !





see ? diorang makan sedapp je . 




kenapa aku takde selera time tu ?? maybe tak sabar na tengok ni kot ,






yeah , aku tengok hantu bonceng . sumpah lawak cerita ni . aku gelak beso tahu ? selama ni aku tengok movie asyik story yang sedih sedih , cintan cintan jee . 



okay  takpe lah , next after makan , terus pergi solat jap . memandangkan movie kami start pukul 1.30pm .


tapi at the last , kami masuk dalam tu pukul 1.42pm . muehehehe . lambat sangat cari surau  hah . kan lambat .



mummy aku , aku tengok cool je masuk dalam tu . even at the first , dia cakap cenggini .


" hisy , pergi tempat maksiat! jap lagi kalau runtuh ke bangunan ni kang, korang nak mati katak kee haa ?! "


peh ........... menyirap je aku ngan sista aku dengar . ktorang buat tak tahu jee  haha . lastlast masuk jugak . heh !



okay , after abis , kami pun singgah toilet dulu . yela , sejuk kottt ! haha . sempat posing sikit . makanak same jee .




see ? haha .




then , aku teringin makan baskin robbins . ehem . aku kaya sikit bulan ni , that's why nak belanja orang jee . haha











aku pilih yang sedang punya . kira medium lah . dapat 3 scoop . 1 mummy aku pilih , 1 aku , then 1 lagi sista aku. fair lettuw kan ? heheh .


aku yang kala ijau tu . rase mint gitu . sedap wokk !
sista aku pink , hm not bad lah . rase yogert .
mummy yang coklat . lagilah sedap ! pndai dia pilih kan . haha






tang mate tu tak boleh blah ! mate stimm je . nampak beno makan penuh perasaan ! haha





budak kecik ni , heh tak payah cakap . semua yang aku beli dia nak jugak . haih -,-





ohh abang baskin robbins bagi satu sebab ade budak kecik tu . lihat ! pink doo .



then ,kami terasa letih banget , terus pergi carpark .



drees up aku agak feminin sikit jyeah ! haha .




sista with mummy cool **


copppp . tetiba aku lapar . g jusco , beli KFC . hehe .




k lah , ni jee , baii




tqvm .

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

2 comments:

  1. Pembetulan ok BR 2 mak bayar separuh wokey...
    kita amk 3 scoop kira besau laa 2 ade ko perasan kee...
    btw nice len kali letak gmbr lagi banyak wokey.. :P

    ReplyDelete
  2. opss , salah eh ? haha . azie nak cakap yg wayang tu derr .

    ReplyDelete

comments