My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Sunday 4 September 2011

ALHAMDULILLAH YA ALLAH !

Assalamualaikum .


korang , aku bersyukur sangat weh . terharu seyhh ! kawanrapat aku , dapat jugak UiTM second intake . maybe ni lah yang dikatakan rezeki . yep , kami berdua selalu dapat benda yang sama . hari tu dia salah check . then masa raya tu , hati dia terbukak nak check lagi sekali , dia dapat . malah it's more better tau .

DIPLOMA PERAKAUANAN .


hebat right ?


aku pun dapat DIPLOMA PENGURUSAN & TEKNOLOGI PEJABAT je .


kawankawan , see ! jangan memperlekehkan kami . aku sedar  ramai perli aku pasal study . sakitnya hati , tuhan saje yang tahu . really . aku ngan najid kekadang nangis sama-sama bila terfikir nasib kitaorang yang sama je ni . kami dah plan masuk politeknik je . tapi , ALLAH tu Maha Mengetahui . rupa-rupanya Dia dah plan something yang more better dari apa yang kami harapkan .



kawankawan aku semua sibok dok masuk kolej . masuk politeknik ..... siap kutuk aku lagi sebab tak sambung study lagi . see ? siapa lagi hebat sekarang ? 


memang banyak benda aku belajar semenjak aku dah maikn besar ni . macam macam dugaan aku tempuh . tulah orang cakap , Allah akan uji ikut kemampuan hamba-NYA .


now , aku just tunggu untuk tujuhpuluhdua hari je lagi . aku akan ke perak , najid akan ke shah alam . untunglah dia dapat dekat je .


lambat lambat pun , ada hikmah yee . aku tetap bersyukur .


doakan aku berjaya yee ! aminnn .


p/s ; ALLAH TAK BAGI BENDA YANG KITA HARAPKAN . ALLAH BAGI APA YANG KITA PERLUKAN KAWANKAWAN !



k baii



tqvm .

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments