My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 28 May 2012

untittle #4

Assalamualaikum

hari ni , bangun pagi , kerja macam biasa . everything hari ni macam biasa . nak tensyen sangat pun tak boleh jugak kan ? nanti customer asyik tegur je suruh senyumm. alahai senyum kang ramai pulak tergoda. HAHA

balik tadi pukul 7 lebih . ohh yaa! tadi abang comel datang . tapi fuhhhhhh selamat dia tak bayar dekat kaunter . dia bayar dekat luar . pehhhhhh ! lega hati aku . kalau tak, mana nak sorok muka ni ? fakta - aku malu kalau aku tau orang tu suka aku . memang malu nak jumpa dia facetoface lah kan . hmm . takpe lah . tinggal berapa hari je lagi aku kerja .khamis ni last . wahhh bangga*

tak sabau nak gaji . bos cepatlah bagi gajii hewheww. xperia neo dah tunggu saya tuu :PP


kan best kalau bos aku baca blog ni. *memang tak lah kan*


k bai
tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments