My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 25 May 2012

sorry kawan aku terpaksa !

Assalamualaikum


first of all , if kau baca post ni, hope lah kau paham . aku mintak maaf sebab semalam aku terus terang dekat kau yang aku sakit hati dekat kau. kau tau kan semalam aku jerit nama Nazrul, kau cakap yang aku jerit tak kuat. tapi bila panggil jantan kuat pulak suara . kan ? kau cakap macam tu kan ? kau tau tak betapa sakitnya hati aku time tu ? memang lah kau gurau gurau , tapi untuk pengetahuan kau , bukan sekali kau buat aku macam tu. dah beratus kali. hari hari ada je benda yang kau buat aku sakit hati . tapi aku fikir positif, aku anggap kau memang suka bergurau . but semalam kau dah melampau . aku ada maruah okay . sorry lah semalam aku menangis depan kau, aku marah marah kau , aku terpaksa buat semua tu sebab aku tak suka simpan dalam hati . daripada aku simpan and aku mengata kau kat belakang, better aku terus terang kan ? after aku cakap semua tu dekat kau , baru hati aku lega . aku tau, kau agak sentap dengan aku sebab aku luahkan facetoface dengan kau kan ? sorry okay . hope masuk dalam kepala otak kau apa yang aku cakap semalam . bukan aku sorang je yang sakit hati dengan kau . actually ramai lagi budak lain yang rasa macam apa yang aku rasa . dorang tak berani nak cakap dengan kau , sebab dorang tau , kau mesti nak menang je bila bercakap . so , aku harap aku dah buat kau sedar semalam .


OPIE , harap kau paham . aku serius semalam .


k bai
tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments