My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Thursday 10 May 2012

astagfirullah

Assalamualaikum


ya Allah , aku tak tau kenapa dengan kau sekarang ni . pelik . makin hari makin pelik je . makin gedik tau tak ? ishhh . sorry to say lah kan . ni blog peribadi , suka hati aku nak tulis apa pun . tapi hati aku sakit gila dengan kau . gedik betul nak touching touching dengan aku ni kenapa ? weh , aku taksuka . please . kau fikir kau buat cenggitu aku suka lah ? huh =='


sakit hati aku .







p/s : for kau , aku memang tak paham . everything kau nak ikut . nak follow . rimas tau tak ? aku buat ni , kau buat ni . grrr . lepas tu , tak puas hati kan ? aku tau . kau tak puas hati , kau nak jugak buat . dandan je kau . wordless aku tengok weh . dah dah , kau tak payah nak touching sangat dengan aku . be professional lah okay ! k bye .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments