My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 25 May 2012

alhamdulillah :D

Assalamualaikum


alhamdulillah , tak sia sia aku doa kan agar hati kau terbukak . akhirnya kau terima kesalahan kau . and now, kau dah berubah . tak menyakitkan hati aku lagi . thanks opie sebab paham . settle dah satu masalah . now , barulah happy nak buat kerja :)





happy tak ? happy kan ? hewhew




second , tadi petang abang comel datang lagi . bayar dekat kaunter okay . swear aku malu gila time tu . doa aku tak termakbul . aku doa tak nak jumpa dia lagi . tapi tadi jumpa lagi . ya Allah , takdir kan ? takpe . nasib baik dia tak tanya pasal number aku . cuma tadi aku nampak muka dia, aku gelak . aku tak tau kenapa . dia datang pun dah cukup buat jantung aku berdegup degup laju wehh . walawehh kenapa kau ni Aziemah ? cool . aku cool je tadi . then dia tanya , "ehh kenapa gelak? haha blablabla..." hmm aku just jawap , "takde apa , saja je.." okay , ending . takpe, rabu depan aku last dekat situ . hewhew . 


now, everything settle but still got a problem not settle yet . just cool and see what will happen after this . 


k bai
tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments