My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Thursday 24 May 2012

untittle #3

Assalamualaikum


benda ni actually nak update semalam punya semalam . tapi lupa . haha .


abang comel datang lagi and mintak number lagi . motif bang ? sorry to say la . saya minat tengok muka abang je . tak minat abang pun . saya dah ada boyfiee lah bang . sorry jugak sebab number yang abang tulis atas kertas masa tu kan, saya dah buang . maaf :/


maaf sesangat sebab saya tak bagi number saya dekat abang . umie saya cakap , jangan nak gatal gatal dengan lelaki . so saya takmoo lah jadi gatal . saya mintak maaf ye bang . haraplah hari selasa semalam hari last saya jumpa abang . hewhew . even 31/5 ni baru saya last kerja . hope lah kita tak jumpa lagi .


thanks abang apiz .


k bai
tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments