My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 5 June 2012

Trip to Johor

Assalamualaikum

hai hai :) lama aku menyepikan diri sebab balik ke kampung halamankuu yg tercinta . lappy bawak , tapi habuk tarakk. means, broadband punya line macam siput sedut. haihh hanya mampu sabar. sabtu lepas bertolak, around 11am sampai around 3pm . berhenti sana sini dah berapa jam. biasalah yang bawak perempuan kan :) haa lupaa. yang pergi ni just umie, kaklong, adik , hilman and me . abang ipar and ayah tak ikut disebabkan mereka kerja. hewhew. mereka menduda dirumah :P


let's see the picture !

BEFORE ONTHEWAY -









ONTHEWAY -



ini pasti akan berlaku kalau aku jalan jauh. adik aku akan jadi mangsa aku tidur di atas ribanya :P



even adik aku suka bocor rahsia aku, aku tetap sayang kau dik !



like mother, like daugther :D



actually, sabtu malam ahad ada kenduri cukur jambul sepupu aku dua orang . that's why jugaklah kami balik Johor. hee :)




masa majlis kenduri :)



makcik kesayangan <3



my little cousins. kawan aku malam kenduri tuu. only them ! sobss. ni lah padahnya if dapat cousins kecik-kecik. 


then, ahad , bangun pagi bersiap siap keluar . pergi terjah rumah makcik makcik aku dekat area area sini and tidur sana .




nampak tak belakanh tuu? KELASSS KAU JAHH !



before gi merayap , better pergi sarapan dulu kan? lontong Johor awesome <3



isnin pagi , bersiap siap lagi , pergi meronggeng with aunty kesayangan . hee .



apa motif aku tangkap gambar cenggini tah. macam robot!



hilman, kaklong and umie :)



me , even tak dapat shopping, buat buat gembira jelaa okayy. --'



hilman tak hug me! sobs



hilman nak beli beg ke? haha --'


next day ,
selasa tengahari bersiap balik Selangor :)


alhamdulillah, perjalanan kami selamat pergi dan balik .


k bai
tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments