My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 15 June 2012

mood terbang

Assalamualaikum

selamat hari jumaat :)


today no class for me jyeahh! i like it. but, tak boleh nak happy sangat sebab aku kena duduk dalam bilik je hari ni atas arahan MR. N disebabkan condition aku yang kurang sehat hari ni. takpe, redha jelaa. hari ni pun baby nyah aku yang tolong belikan makanan untuk aku. alhamdulillah, dapat roommate yang baik ;)


so, for today, just wait in the cute room. okay i'm just finished my work. baju semua dah siap basuh and sidai. penyakit aku ni kena duduk diam diam je, tak boleh banyak bergerak. sakit yang amattt. well, perempuan kan? alhamdulillah, ada yang still amik berat dekat aku. thanks again MR. N . iloveyouu.


kadang kadang aku rasa "hmm bila nak hilang sakit ni? tiap tiap bulan mesti kena." sampai dah penat nak tahan. sakit sangat. hmm. orang cakap ubatnya kawen je. okay, 10 years more, insyaAllah. but so so so longtime. just wait and pray the best. aminn


k bai
tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

4 comments:

  1. HAMBOI! MR.N ye?? hahahaha!
    sdp gak nme tu! hahaha :P
    tgu kwen nt xde la sket tu. pape pon LOVEYOUTOO .hehehe XD

    Hubby ♥

    ReplyDelete

comments