My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 1 June 2012

segalanya dah berakhir

Assalamualaikum

semalam , hari last kerja. wow, awesome. rasa lemah gila badan aku nak kerja. tak sure kenapa. yang penting semalam last dapat tengok abang comel, abang bibir pink, kakak kakak gm. hewhew. pe jadah semua aku sebut tah. today, aku nak paksa umie bawak g jj sebab nak beli something. awww tak sabar rasanya! dari semalam actually nak pergi beli. tapi semalam kena tahan sebab kena buat kerja. huhu sobs!



kena dera :( huhu



fokus bukan aku buat kerja ? :P



with my crazy friend. dalam ni tak nampak crazy sgt sbb dia cover :P *his name azarudin*



azizi. dia malu bila aku and azarudin suruh pandang kemera . haha



when bosan time is coming, we will snap a picture as many as possible =P
and now, i'm finished my work !

pheww harap korang pahamlah english aku ni. ni english versi tahun 90-an .
gambar yang lelain tak jumpa pulokk :(

Abg Azli thanks jadi manager yang baik and paham semua staf =)
Abg Azwan , abg supervisor yg sporting. thanks jugak sebab kau paham aku macam mana bila kerja. thankssss jugak sebab cover short aku hewhew
Nazrul , kau lah kawan aku yang selalu pesan macam macam dekat aku. kau lah yang bagitahu aku macam macam pasal Shell kan? rahsia kau semua kau cerita dekat aku kan? hihi
Opie, kau lah orang yang paling bising sebab mulut kau takreti nak kunci. ingat tak kita gaduh hari tu? mulut kau memang superbb. perli orang nombor satu! tapi, kau lah yang selalu buat aku gelak kan? thanks.
Kak Nana , satu satunya perempuan dekat situ. sayanggg kau lebih. sebab kita banyak persamaan. tak makan *pizza* . bila bos beli pizza, kita pandang je kan? hewhew
Azizi . kau memang ahh. kawan aku paling tak paham aku taksuka dipaksa. even kau paksa aku bagi namatag aku kat kau malam tadi, aku tetap tak bagi. padan muka kau :PP
Monir . alahai kawan paling funny sekali. sumpah best gila kawan dengan kau wehh ! tak pernah sakitkan hati aku :)
Azarudin aka Acat . kekadang kau gedik an. kau malas jaga luar, kau buat buat sakit kaki sebab nak jaga cashier :P hahaha. kau memang pandai berlakon. kau mesti rindu aku kan? yelaa siapa la nak dengar cerita kau dengan gf kau lepas ni hahaha
BOSS , terima kasih atas segalanya !
BIGBOSS , thanks sebab paham saya :) ingat genting yee*

bytheway, i love you all :) yang pasti aku akan merindui tempat ni lagi . thanks bos, sebab bagi saya peluang kerja dekat sini :) halalkan segalanya okay . pergi genting nanti jumpa lagi kawankawan! hihi

k bai
tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments