My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Thursday 7 June 2012

berhempas pulas dannnn akhirnyaa ..

Assalamualaikum

hari ni aku agak penat sebab pepagi lagi umie dah kejutkan suruh bersiap siap pergi beli barang aku nak balik UiTM. mak aii penat semalam meronggeng pun tak hilang lagi sobs!

then aku bersiap lah lelambat. bhaha. last last kena marah. k fine. sebelum pergi beli barang dekat Tesco, (ye, aku memang suka beli barang keperluan dekat tesco.) singgah tempat kerja lama aku dulu , ambik duit gaji overtime dulu :) yehaaaa. wahh banyak. tak sangka. terima kasih bos!

sampai tesco, niat aku cuma satu ,

"Aziemah, beli apa yang patut okay. makesure tak lebih RM150."

okay aku dah pasang niat. hewhew. tetiba lah kan, nampak segala gala ya Allah. jalan sikit, benti jalan sikit, benti. phewww! kelas kau jahh!

sekali sampai kat kaunter bayaran, cashier tu cakap, "semuanya DUA RATUS LAPAN PULUH ENAM RINGGIT, LAPAN PULUH SEMBILAN SEN."

TERUJA AKU DENGAR. haha. adik aku as assistant aku boleh pulak pandang aku then cakap, "ha?dekat 300? kau beli apa weh? gila ahh!"

then aku jawap, "kau tak nampak ke apa yang kau nampak?" hok alohhh tanya pulak budak ni. kfine, tak kan nak cakap dekat akak cashier tu, "eh kak, boleh tak balance kan barang saya around RM150 je?" serius kau kena penampor. dengan customer lain beratur belakang aku lagi, memang kena belasah lah kau. haha.

then balik , bukak dompet, dah tinggal separuh tahap letebalan dompet aku dari yang mula mula tadi. sangat sedih mengenangkan perangai yang tak reti mendisiplinkan diri ni. huu. apa boleh buat. barang tu semua keperluan. nampak sangat harga barang yang dah naik. *ehh?* haha.





sikit je kan? tapi hmm redha jelaa.


k nak kemas barang balik SI :)

k bye
tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments