My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Saturday 27 August 2011

tidak ! no !

salam .


today , aku ada majlis buka puasa dengan kengkawan lama masa form 5 dulu . takdee lah lama sangat kan . ahaha . baru lapanbulan tak jumpa . okay next .

dalam pukul enampatpulohlime aku gerak sensorang dari rumah . jyeah . SENSORANG , naik motor . korang boleh bayangkan tak betapa berani nya aku ? acehceh .

lagipon tempat yang kami tempah tu takdee lah jauh sangat . dekat jee . dlm 15minit sampai lah kalau lampu trafik hijau je manjang . haha .


sampai sampai je , aku tengok budakbudak aku ni , (ceh gaya macam gengster je ada budak) sorang pon tak datang lagi . memang menyiraplah aku ! janji pukul 7 dah sampai , ni hapak tak sampai sampai . heh !

nasib baiklah acap , kawan paling comel aku ni datang . so aku terpaksa lepaking dengan dia dulu . tak lama ,  yang lain lain datang . kami pon makan makan .


sampailah TETIBA , aku baru sedar yang aku berada di tengah tengah . anda tahu apa ?


aku ada kat tengah tengah kawan lelaki . kiri babad , kanan amirulmok . nasiblah besties kan . okay , semua aku nampak makin semad , macho . hehehh . amirulmok memang pehpeh lah . rambut styloo seyhh . dulu zaman sekolah rambut tah macam hape je . now , semua dah berubah . totally change .


aku tak banyak tangkap gambar sebab diorang belagak nak guna KEMERA MAHAL akim . NIKON kot . memang lah . mana nak pandang KEMERA cikai aku ni .


dalam pukul 8 , sembahyang , then masing masing chow .


k , lihatlah gambar gambar  yang tak suwit ini yee .





besties ni wehh , with amirulmok .

dulu kami g tusyen sesama , g makan sesama , macam macam lah . kawan yang sporting dan crazy . gua rindu seyhh sama luu !




then , after tu  kami bayar lah semua . nak tahu berapa ? biasalah , makan seafood kan .





RM363.90





OKAY , finee , yati yang baik hati dah bayar sikit . hehe .



k lah , ni jee . gambar tak banyak . heheh . soryy




k baii



tqvm . 

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments