My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 26 August 2011

budak kecik jangan baca !

assalamualaikum .


wahh . selamat hari jumaat semua ! tinggal berapa hari je lagi nak raya kan kan kan ? korang dah beli baju raya ? aku dah tempah , tapi 1 jee . tak cukup doo . yela , raya pertama je boleh pakai . raya kedua nak pakai hape pulak ?

HAHA .

okay , soo today , pepagi aku dah siap siap ikut umie pergi beli baju raya . tapi malangnya , dapat sepasang jee .  takpee lah  aku redo . dan disebabkan aku dah kerja , soo , aku kena bayar sendiri . wow . syiokk gitu .




see ! eksaited kan ? HAHA





yg ni jangan tengok lelame . muka cover doo.  malumalu




belek punya belek  aku terpikat ngn 1 baju ni . muehehe . baju kurung moden jee . harga just seratus plusplus . tapi an , aku memang menyirap gila tadi . sebab ni !






haa ! budak ni memang pehpeh lah . tak senang aku nak pilih baju tahu ? mak dia boleh pulak hantar dia kat rumah aku pagi tadi . suruh umie aku jaga . dia kan busy dengan bisnes dia . mangsanya aku ! haiseyyh . tak aman hidup aku .




memang payah lah hidup kau kalau budak kecik ni ada .



okayy , nasib baik umie yang bawak dia . kalau aku , memang kena gigit je ngn budak ni .


hahak .


k lahh , ni je papai



tqvm .

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

2 comments:

comments