My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 19 August 2011

date with HOT MUMMY !

salam .

pehh . today memang penat gila . pepagi , dalam kul 8 dah siap siap g teman sista aku , si dya romantika tu mekap kan customer dia kat meru . aku ingat kejap jeh . rupanya berjanggut doo ! sampai aku tidooo . dalam pukul 5 baru gerak balik .

tapi aku punya tujuan today bukan sebab nak teman dia g mekapkan orang . just nak ajak dia g shopping jee .
huahuahuahuahua . dalam pukul 5 cenggitu gerak pergi sunway .


samai sana , solat asar , then tempah tempat nak buka puasa kat Ayam Penyet . hehe . **eksaited


then , pergi beli kasut jalan jalan aku jap . after that , pergi sembahyang maghrib , then g makan .


ni haa , tudiaa makanan aku !




simple je kan ?





okay , muka dah lapar ni . layan je lahh





ni le sista aku . aku pokai hari ni sebab dia !





yang depan air aku , yang belakang air hot mummy tu . muahaha . simple je kan ?




next , aku teringin nak pergi makan Tutti Fruiti . muehehhe .







ehem , aku punya tak berapa nak cantik sangatlah kan . ambik sikit je . ni pon dah RM9.00 . hehe .





see ? muka eksaited , hehe




aku nak belanje hot mummy ni , dia taknak pulak . 



after tu , jenjalan lagi , pusing pusing sampai lah kaki macam nak patah doploh . haha 


okay , korang tengok je lah . malas nak story , yg pasti macam macam dah jadi hari ni kat kami adik beradik . huhu .


















k baii ,



tqvm ,

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments