My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Wednesday 3 August 2011

happy hepy

salam .



weh , korang nak tahu ? nak nak ? acehceh , bunyik macam eksaited gile weh. memang pon . dulu mase aku darjah 3, aku sekolah kat johor tau . then tetiba kena pindah g klang ni . dah tadir kot . masa aku sekolah kat johor tu , ada lah sorang mamat tu aku admire gila . hahaha . malas lah nak mention nama dia . #malumalu .


then ,after stay at klang ni , aku terus lupa kat dia . tapi ,

hari tu aku godek godek fb aku , tetiba je weh ! tetiba jumpa kengkawan lama . and , and , and ,


and now ,


aku terjumpa balik admire aku tu dulu . woohaa ! eksaited wooo . korang boleh bayangkan tak how korang punya perasaan bila jumpa balik orang first yang kita minat masa mula mula dulu . memang budak tu lah orang pertama yang kau admire . eksaited kan kan kan ?


cenggitu lah aku sekarang . sampai kat tempat keje pon muka dia terbayang ! wahahaha . ni macam angau je dah . stop it gmah ! errkkk~ over letuw .


hm , habislah ....................




seriously , aku memang admire dia dulu . HOHOHO. dia tak tahu kot . sebab dulu kan budak budak lagi . heheh . that's why camtu .



takpee ah , lenkali aku cerita lagi kay .


aku sedang eksaited lagi ni . hehe =))




k baii




tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments