My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Thursday 1 November 2012

Saya Setelah Sekian Lama Menghilang

Assalamualaikum


hai uolls :)

eh tajuk post kemain lagi macam retis yang dah lama tak perform and tak buat album baru kan? poyoo. haha. ekceli dah lama gila tak menghapdet blog ni. rasanya dah nampak sawang-sawang dekat blog ni. k tipu. haha. yela, umie takmo bayarkan broadband kannnn. saja je. pagi tadi bodek-bodek finally dapat, alhamdulillah :)


pagi tadi terpaksalah merempit sat, pergi bank dgn pejabat pos untuk bayarkan semua bil and insurans umie ayah. aku ambik alih tugas umie, #eh? sebab aku yang merelakan diri. hehe. and guess what, aku dah lama tak bawak motor tu jalan jauh. tetiba lepas balik dari pejabat pos, and nak pergi bank, motor tu punya starter problem. huh. jenuh jugaklah aku dok pikir. pusing kiri kanan takde orang. siapa tak gelabah? dengan bekalan ilmu agama yang umie ajarkan, aku bacalah doa-doa, mohon dekat Allah. alhamdulillah boleh start. hee. stuker kot. kemain payah nak start manual guna kaki. lepas pergi bank, akhirnya selamat sampai rumah, alhamdulillah :)


untuk pengetahuan uolls, iolls tengah cuti semester, 5 minggu je lebih kurang. #eh? (jadah pulak nak gedik guna uolls iolls ni kan *tampar mahu?*) awal bulan 12 masuk balik. why la kejap sangat ek? kalau lama boleh la kerja. setakat sebulan, jiwa raga aku tak ready nak kerja. al-maklumlah study ni buat pemikiran aku betul-betul tertekan. bayangkannnn, awal sem 40kg, akhir sem 35kg. can you imagine? mana perginya 5kg lagi? pergi ganti dengan ilmu kot. heheh.


sepanjang sebulan duduk rumah ni la masa aku untuk men-topup-kan semula lemak-lemak yang hilang tu. hewhew. tapi duduk rumah sebenarnya boring jugak sebab aku jenis yang tak boleh duduk diam. kalau dah duduk rumah, online, buat kerja rumah, makan, tidur jelah jawapnya. tu memang fakta. dah tak tau nak buat apa kann.

so harap sangat cuti sem kali ni aku dapat rehat yang mencukupi, hehe. emm rasanya dah penat membebel.

Selamat Merehatkan diri ye kawankawan =)



mohon berat meningkat semula ye cik Aziemah :)


p/s : rindu kawankawan uitm, rindu wfn :(


k bai,
tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments